Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1619 ggr
Fia85
12/13/16, 11:45 PM

Dröm

Fösta drömmen är det ett ljus klot som bildas till en människas överdel Andra kommer ljud klot och blir till en ängel som omfamnar mig, när den gjort det biter den mig med hugg tänder, drömmer detta några gånger i veckan någon som vet?

Annons:
flocken
12/14/16, 5:36 AM
#1

Har du frågat inne på drömmar i fokus? Jag har tyvärr inget svar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Wildfire]1
12/16/16, 5:16 PM
#2

Jag har fått varning om kommande ljusklot faktiskt, alltså i framtiden.  Många kommer att gå på det och tro att dom är goda. Det kanske är en upplysnings/varningsdröm om att vara på din vakt också tänker jag

fossingen
12/16/16, 6:22 PM
#3

#2 Låter intressant. Vill du dela med dig om din berättelse?


[Wildfire]1
12/18/16, 11:28 AM
#4

#3 Det var en dröm jag hade för många många år sedan. Jag befann mig någonstans utomhus med min syster när det plötsligt dök upp ljusklot och dom började följa efter människor. Många människor blev glatt överraskade och nyfikna och vill gärna ha ett ljusklot som kompanjon. Men jag ville inte utan bad dom lämna mig ifred och det gjorde dom, men min syster ville ha ett klot efter sig och jag bönade och bad att hon inte skulle följa med dom, för jag kände att något inte stämde med dom.   Det slutade med att ljuskloten ledde dom till en slags trappa i luften. Det var som ovala trappsteg som rörde sig av sig själv och ledde någonstans. 

Människorna var som i trans på nåt sätt. Och jag såg min syster försvinna bort på dom ovala trappstegen.   Sen har jag även haft upplevelser med ljusklot IRL och det har inte varit en så behaglig upplevelse.  Det är ju andar som inte är så goda, men som kan ge sken av att vara goda.

Upp till toppen
Annons: