Annons:
Etikettfoton
Läst 2534 ggr
iioosefine
2016-12-12 02:49

Hjälp!!!! Vitt sken på bilden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har bifogat bild i detta inlägg. Nu är det mycket frågor som poppar upp i huvudet.. Just nu så går jag igenom en separation från min fd. sambo. Har haft det riktigt tufft och varit ledsen under nästan en hel vecka nu utan både sömn och matlust.. inatt skulle det ha varit min andra natt ensam i lägenheten tillsammans med mina två katter. Jag gick och la mig som vanligt, och tyckte att dom sov så mysigt tillsammans och ville ta ett kort. Behövde använda blixt då det var för mörkt för en bra bild. Kameran får fokus på dom utan konstigheter, men just som rummet lyser upp utav blixten så ser jag bara ett stort vitt sken framför mig som gick upp nästan upp i taket. Jag reagerade snabbt och sen så ser jag på bilden att jag fått med något helt annat. Av ren panik slängde jag på mig kläder och åkte hem till mina föräldrar. Kan det här vara en orb som det kallas för? Någon som visar sig på det här sättet. Behöver jag vara orolig att de kan bli värre hemma? Katterna har jag inte upplevt varit rädda och dom är jättelugna trots att dehär ser ut att va precis ovanför dom.. Någon annan som fått med liknande på bild tidigare?? Vill verkligen inte ha det här hemma hos mig oavsett..

Annons:
Katniss
2016-12-12 07:30
#1

Såg ingenting, skrollade ner sedan upp igen och så såg jag det där vita skenet.. ja något måste det vara iaf, tror inte en kamerablixtar beter sig så

R.I.P. Anton 💔

ionah
2016-12-12 08:20
#2

Om katterna är lugna så kan du också vara lugn. Djur är högst intuitiva.


iioosefine
2016-12-12 11:13
#3

Nej jag tror inte heller att blixten skulle kunna få till det sådär utan anledning.. kanske det är någon som är snäll eller nån jag känner vad vet jag. För som sagt katterna är ju lugna och det är skönt.. det ända som oroar mig är om de skulle bli värre typ som att de börjar låta saker hemma eller nånting som rör sig typ. Som sagt man vet att de inte säkert är något farligt men när de händer saker som jag inte kan påverka och inte finns naturliga förklaringar till gör mig livrädd.

Amandla
2016-12-12 12:05
#4

Jag förtydligade rubriken.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
utlandssvensk
2016-12-12 20:46
#5

Katterna ser valdigt lugna och trygga ut.

Sa "energin" du ser vill sakert tala om for dig att du kan ocksa kanna dig lugn och trygg.  :)

VildaVittra
2016-12-13 07:49
#6

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Magi-cat
2016-12-13 14:20
#7

#0 Du kan släppa det där, iioosefine, och behöver inte vara ett dugg rädd! Varför skulle du vara det? Särskilt med så fina katter. 🙂

Troligen är det något rent fotografiskt du ser, hårstrå som det står om här ovan, reflex eller något sådant.

Hoppas det blir bra för dig. 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Choklad
2016-12-13 17:49
#8

Ingen "fara" det är ett hårstrå 👍

U R us

Tjeja
2016-12-14 09:15
#9

Hårstrå eller inte, med så nöjda och trygga katter kan du slappna av lika gott som dem! Skulle det vara minsta lilla konstighet så reagerar katterna långt innan du själv märker något alls. De reagerar ju o har koll t o m om du kliar dig på näsan eller om du knäpper på vattenkokaren eller en gardin rör sig det minsta från draget i fönstret. Skulle du ha besök från andra sidan är det ofarligt oavsett även om t o m katterna blir rädda. Så är de nöjda kan du sova tryggt och gott! 💚

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

ionah
2016-12-14 13:10
#10

Skulle katterna börja fräsa åt något som du inte ser så kan det ju vara läge att undersöka.


[Devya]
2016-12-14 15:20
#11

Jag tror också att ts kan vara lugn. Jag förstår dock att det skrämde henne med tanke på det hon har varit med om tidigare!

dixieQ
2016-12-17 17:42
#12

Det är ett hårstrå som flera redan antytt.Det blir att se ut exakt sådär då. Så inga konstigheter alls.

Upp till toppen
Annons: