Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 767 ggr
96pase
12/9/16, 12:25 PM

Dröm tolkning till mamma

Lite kort förklaring om katterna. Rizzla är den katt som jag hämtat och den katt som jag tagit med mig hem när jag flyttade ifrån mitt ex. Findus är vår 9 åriga katt som. I haft längst. Den svarta katten utan svans är en katt som vi såg hos min moster. Rizzla sprang ut (innekatt) och Findus (inne/ute katt) började leka. Sen sprang de in i ett katt bo med ett hål på framsidan. Den svarta katten sprang först in och sen sprang Rizzla och Findus också in.. Hon fick höra att den svarta katten var full av lus och att de inte borde leka tillsammans. Mamma försökte banka ut katten, så hon bankade på boet. Och på sig våra katte sig framför hålet. Så då försökte hon bankade runt så att hon skulle få ut dem men de ville inte komma ut. Hon öppnade en lucka på baksidan av boet och då låg den svarta katten utan svans död i boet. Så den tog hon och begravde. Där slutade drömmen.

Annons:
Amandla
12/9/16, 9:46 PM
#1

Jag förstår inte, är det din dröm eller din mammas? Det är bara tillåtet att fråga för egen del, är din mamma intresserad så får hon bli medlem själv här 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: