Annons:
Etikettfoton
Läst 1426 ggr
Bufflan
12/7/16, 7:54 PM

Skum figur på foto.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under första advent var jag ute och fotade julteman under skyltsöndagen och på ett foto så har jag fångat något som jag svär inte fanns vid julgranen när jag tog fotot. Folk som har sett bilden har kallat den för julspöket. Men som sagt vad jag kan inte förklara vad det är som har dykt upp.

Kan ni hjälpa mig att lista ut vad det kan vara?

Annons:
J-Artur-K
12/7/16, 8:11 PM
#1

Väldigt svårt säga jag skulle mest tro att det är kamera system fel, Ex att att det fanns en tomte där fast inte just där sedan har kameran tagit bild o du tog denna bild o bilderna har farit ihop med varandra men bara en liten del av ena bilden. Sådant kan ju hända.  Kan ha helt fel såklart men känns mer som något sådant när jag ser på bilden.  Men jag själv tror ju helt o hållet på det andliga o allt sådant. Kan inte ge bra svar men något med kamera system fel just för ögonblicket. som knasa till bilden men blev rätt fränt ändå 🙂

Ny dag nya möjligheter

Bufflan
12/7/16, 8:14 PM
#2

Det värsta var att ingen stod där när jag tog fotot och jag vet iaf att det inte var något blixten fick fram då blixten var avstängd. Jag menar det känns skumt att det syns där lampan på granen är, skulle någon stått där skulle inte lampan synts :(

J-Artur-K
12/7/16, 8:15 PM
#3

Den första bilden är tomte bara som ex för påminner faktiskt om en tomte . Den bilden behöver du inte tagit utan själva kameran kan ha tagit av sig själv. blivit något form av strul med kameran under stunden. Men som sagt kan jag ha helt fel men känns som det är någon form av naturligt förklaring för mig

Ny dag nya möjligheter

Bufflan
12/7/16, 8:27 PM
#4

Fast med tanke på vilken vinkel jag hade på kameran så känns det skumt att en tomte står några meter över marken :) fast vem vet 😛

J-Artur-K
12/7/16, 9:27 PM
#5

#4 Det jag menar är att där ute fanns kanske en tomte på annat ställe o blivit system fel att kameran tagit bild då av sig själv o sedan när du tog denna bild så hade inte den tidigare bilden sparats typ o bilderna mixtrades ihop , kamera system fel, något sådant. Ser ut som en bild men är del av annan bild som kommit in i denna bild. Jag tror det är något sådant.

Om en ande tomte som visar sig så är det liten storlek han visar sig i för övrigt. känns för mig mer som någon form av kamera fel som knasat till det

Ny dag nya möjligheter

Bufflan
12/7/16, 9:43 PM
#6

Ja kanske ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: