Annons:
Etikettmedialitet
Läst 888 ggr
My.
2016-12-07 17:12

Börja kommunicera med andar

Hej,

sedan en nära familjemedlem till mig gick bort förra året har jag blivit mer och mer medial. Oftast handlar det om att övernaturliga saker händer, men det har också hänt att denna person pratat med mig. Hur som helst har detta nu börjat utvecklas så att jag allt oftare börjat se andar i min närhet (som jag inte känner) samt har vid två tillfällen hört röster (rent fysiskt). Jag känner även dofter etc.

Nu till min fråga. Jag har försökt meditera och öppna upp för att kommunicera men har svårt för själva kommunikationen. Jag kan känna när jag är "öppen" och när någon är i min närhet, men har svårt att föra en dialog. Har ni några tips på övningar som kan hjälpa?

Annons:
Ribessa
2016-12-07 18:35
#1

Åh jag undrar precis samma! Har själv just förlorat en närstående… Önskar verkligen att jag skulle kunna ta kontakt med honom.

fossingen
2016-12-07 22:44
#2

#0 Vad säger rösterna dig? En övning om du konstant är öppen (det är jag ofta och kan sällan stänga av mig helt 100%) är att jorda dig till att börja med. Tänk dig en ljusboll som du är i, eller att rötter har dig runt.


J-Artur-K
2016-12-07 22:57
#3

Du lyssnar på ditt inre o i ditt inre tar du kontakt med den du vill ha dialog med.  Man kan säga att när vi tänker på vad vi ska ha för mat idag tänker vi outside the box , när vi går ner i vårat undermedvetna är vi inside the box. sedan låter vi inte andra känslor störa vi stänger ute tankar o allt möjligt o lyssnar bara på vårat inre ,

Är därför jag metaforisk säger vi är inside the box istället för många som säger när man tanka mer utbrett o så att man bruka säga tänka outside the box.

i detta fall metaforisk talat passar inside the box bättre för vägarna i lådan stänger ute det andra som kan störa o allt sådant. inside the box är där vi vill vara. men om man inte stänger ute sina egna känslor kan man pendla mellan inside the box o outside the box.

Om man är duktig kan man i princip stänga ute alla känslor fast om man stunden innan varit oerhört känslosam o alla möjliga tankar farit runt o sedan 1 minut senare så genomför man det galant.

Kontrollen på stänga av sina egna känslor. vara inside the box o kontrollen att kunna hantera det.

Lita på sina inre känslor vad det säger en o sådant. Tro på en själv o sitt inre. mycket viktigt.

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: