Annons:
Etikettandlighet
Läst 1365 ggr
surfa
2016-12-05 19:30

Svarar på sms

Jag och mina arbetskamrater har blivit mycket förvånade när någon svarat på sms vi fått, på mitt jobb,

Det har hänt vid två tillfällen.

När vi fått sms så är det någon som svarat .Men inte skickat iväg det.

Kan det vara möjligt att en ande kan skriva på telefonen?

Annons:
HellaBella76
2016-12-05 19:55
#1

Jag upptäckte en anteckning i " notepad" i min mobil, måste drabbats av tillfälligt hjärnsläpp om det var jag som skrev eftersom jag inte kan minnas det, o detta upptäckte jag samma dag som anteckningen hade lagts in..

J-Artur-K
2016-12-05 23:27
#2

Ja det kan dom även ringa är möjligt. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Magi-cat
2016-12-06 07:34
#3

Har det aldrig hänt er att ni skrivit något men inte blivit klara och glömt skicka det? 🙂 (Det har jag.) Det troligaste är väl ändå att man skrivit själv, eller någon som lånat mobilen, och så har man glömt hur det var…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

HellaBella76
2016-12-06 08:12
#4

#3 Min mobil är det bara jag som kommer in i, skärmlås! Detta hände mig samma dag, datum syns när man skrivit anteckningen, som jag upptäckte den. Klart jag va rätt stressad den dagen men meddelandet fyllde ingen funktion jag hade inga planer då! Det stod "imorgon kl 9" Men visst kan säkert finnas en naturlig förklaring.. 👻 ☺

Sommarek
2016-12-06 14:37
#5

Den nyfikne undrar ju vad det står i sms'en? Är det faktiska svar på det ni fått?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

surfa
2016-12-06 19:38
#6

Det är ex. ett trevlig sms svar till personal, som varit hemma från jobb.

Ett annat var sms svar till en förälder som skev att barnet var sjuk.

Då skev man att barnet skulle krya på sig och att de skulle höra av sig när hon kom tillbaka.

Har kollat med alla på jobb! Och ingen har skrivit något.

Vid ena tillfället var vi två personal på avdelningen, och vi var i närheten när någon hade svarat på sms när telefonen låg på en plats, där vi alltid har mobilen.

Annons:
Sommarek
2016-12-07 08:26
#7

#6 Låter ju som en trevlig prick, i alla fall.  :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: