Annons:
Etiketterbarnungdomandligt
Läst 1484 ggr
flocken
2016-12-05 05:47

Älskade barn :)

Jag är alltid öppen och positiv om barnen ser eller känner något. Att det inte är farligt osv. Min stora på 9 år är helt stängd medans min lilla på 4 år är mottaglig. Han sa att han såg Axel en natt. vår hund som vi fick ta bort 1 aug, Axel hade stjärnor runt sig. Han lyste. I vissa kort jag tagit har det varit en lysande "stjärna" med. Inatt när den lilla var jätte sjuk o vi satt med honom i sängen så såg jag en blänkande stjärna/ punkt flyga omkring i sovrummet. Helt mörkt annars. Kändes så tryggt och tillslut somnade sonen om en stund.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[alladjurärvälkomna]
2016-12-05 06:46
#1

<3

Sparven88
2016-12-05 07:13
#2

Åh så underbart! Rös i hela kroppen när jag läste!

flocken
2016-12-05 07:38
#3

Är så skönt att veta att Axel är med oss. Han var en på miljonen. Det sa alla. Vissa saker är så fina så man måste berätta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Sommarek
2016-12-05 10:41
#4

Barn  är härliga; de vet ofta instinktivt sådant som vi vuxna måste kämpa med. Skönt att veta att Axel inte är långt borta.  ❤️

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[NeferNefer]
2016-12-05 10:44
#5

Så underbart! Tack för att du berättade 😍🌺

flocken
2016-12-05 11:57
#6

Jag hoppas att han fortsätter hålla sig öppen o mottaglig. O apropå sonen. Över timmen hos läkaren o alla möjliga prover o undersökningar gjorda. Troligtvis krupp igen. Fortsätta som vi gör nu samt hostmedicin. Hjälper inte det blir det cortison.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
LilMe
2016-12-07 12:31
#7

Åh vad fint! Det riktigt värmde i kroppen av att läsa din/er upplevelse! 😊 

Tack!🌺

Upp till toppen
Annons: