Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Barn i Andevärlden

Älskade barn :)

2016-12-05 05:47 #0 av: flocken

Jag är alltid öppen och positiv om barnen ser eller känner något. Att det inte är farligt osv.
Min stora på 9 år är helt stängd medans min lilla på 4 år är mottaglig.
Han sa att han såg Axel en natt. vår hund som vi fick ta bort 1 aug, Axel hade stjärnor runt sig. Han lyste.
I vissa kort jag tagit har det varit en lysande "stjärna" med. Inatt när den lilla var jätte sjuk o vi satt med honom i sängen så såg jag en blänkande stjärna/ punkt flyga omkring i sovrummet. Helt mörkt annars.
Kändes så tryggt och tillslut somnade sonen om en stund.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-12-05 06:46 #1 av: [alladjurärvälkomna]

<3

Anmäl
2016-12-05 07:13 #2 av: Sparven88

Åh så underbart! Rös i hela kroppen när jag läste!

Anmäl
2016-12-05 07:38 #3 av: flocken

Är så skönt att veta att Axel är med oss. Han var en på miljonen. Det sa alla.
Vissa saker är så fina så man måste berätta

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-12-05 10:41 #4 av: Sommarek

Barn  är härliga; de vet ofta instinktivt sådant som vi vuxna måste kämpa med. Skönt att veta att Axel inte är långt borta.  Hjärta

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus 

Anmäl
2016-12-05 10:44 #5 av: [NeferNefer]

Så underbart! Tack för att du berättade KärBlomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-12-05 11:57 #6 av: flocken

Jag hoppas att han fortsätter hålla sig öppen o mottaglig.

O apropå sonen. Över timmen hos läkaren o alla möjliga prover o undersökningar gjorda. Troligtvis krupp igen. Fortsätta som vi gör nu samt hostmedicin. Hjälper inte det blir det cortison.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.