Annons:
Etikettfoton
Läst 1166 ggr
bananafish
2016-12-04 09:07

Foto som förvrängts och suddats ut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En nära vän till mig fick igår syn på ett foto som tagits på han och hans barn, men som ni ser har hans ansikte och delar av hans kropp suddats ut och förvrängts. Helt utan förklaring. Bilden har enligt hans dotter hängt på väggen, men nu hade plötsligt detta bara hänt. Han blev orolig och rädd och fick ingen bra känsla av detta.

Vad kan det finnas för förklaring?

Annons:
bananafish
2016-12-06 09:43
#1

Puffar och hoppas på svar.
Min vän är orolig.

zemlathebunny
2016-12-06 13:21
#2

Om de var en tavla på väggen kan väl nåt bara ha hänt med tavlan typ att nån har skadat den

kena10
2016-12-06 16:45
#3

Även stolpen har ju suddats ut. Tror knappast att någon ande försökt förmedla någon hemsk framtidsspådom genom att sudda ut personens ansikte (plus stolpens framtid då) på ett fotografi . Det ser ut som en vanlig fuktskada eller något.

Pysslan
2016-12-06 22:38
#4

Spontan gissning är att någonting sprayats på fotot, rumsdoft eller rengöringsmedel kanske, med flit eller av misstag.  Det har sedan successivt förstört bilden.

Lite grann ser det ut som att någon försökt torka av det sprayade, men jag tror inte det har några övernaturliga förklaringar.

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

fossingen
2016-12-06 22:44
#5

#0 Tycker det ser ut som ett helt normalt men  ganska nött foto som även fått något spill på sig där vid stolpen ex. Det vita uppkommer vi skador som ex nött foto eller ex avtorkning av något medel eller hård avtorkning


Upp till toppen
Annons: