Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 909 ggr
[Pinkfloyd]
2016-11-11 11:45

Ge mig svar på detta

Hejsan!

Förra våren så bodde jag i ett hus och en gång så tog min syster kort på mig med min mobil i mitt vardagsrum.

Senare på kvällen kollar jag igenom bilderna och märker något märkligt…

Det är nämligen någon som ser ut precis som jag fast på golvet, hon sitter med krökt rygg mot min fötter, så man ser främst bara hennes rygg och håret som hänger ner. Hon har lika långt hår som jag och även samma hårfärg. 

Jag blir såklart lite förvirrad, eftersom att jag står upp på alla bilderna och bilderna är tagen med ett helt vanligt kamera läge utan blixt på min Iphone. 

Jag har tänkt väldigt mycket på detta och blev så rädd så jag raderade alla bilderna från mobilen och skräpkorgen.  Men jag kan fortfarande inte släppa det och hoppas på svar här. 

Antingen är det något knas med kameran eller så var det något annat. 

En annan sak som jag märkt är att nu när jag flyttat till ett annat hus så har det hänt en hel del märkliga saker i mitt sovrum. Bland annat så är det föremål som lyfter på sig av sig självt, saker som faller ner från byrån och lite här och var. 

Det är alltid när jag är i rummet som detta händer.  

För några nätter sedan så hörde jag fotsteg på övervåningen när jag var på mitt sovrum (sovrummet är på övervåningen), det lät precis som att någon gick omkring och inspekterade alla rummen och till sist så kommer det fram till min dörr, handtaget trycks ner och sedan blir det tyst. 

Har även på andra platser varit med om att föremål har fallit ner på marken, men det är främst när jag är själv detta händer. 

Så om någon kan ge mig lite svar så hade det varit super! 

Tack

Annons:
Mia-45
2016-11-12 15:25
#1

Jag tror du har besök av andevärlden. 
Har själv bott i ett hus som vart hemsökt där det försvann saker, knackade i väggar och på fönster, dörrklocka som ringde m.m, m.m.

Korten kan jag inte förklara. 
Du kanske kan leta upp ett medium som kommer hem till dej?

Lycka till 🌺

Rickard77
2016-11-14 19:07
#2

Bor du inte där nu längre? Huset är iallafall uppenbart hemsökt.

[Pinkfloyd]
2016-11-15 14:41
#3

Kan någon ge mig svar på det jag nämde med bilderna?

[djustus]
2016-11-16 12:06
#4

Jag förmodar att du  prövat att tagit kort på andra på samma plats ? Och sen andra platser ….då får du svaret om det är kameran som spelar spratt..alltså fel, vilket händer ibland, allt är inte övernaturligt. Om du däremot inte får nån "konstig bild" när du fotar andra …då skulle jag frågat dig om du känner dig lugn ,trygg mitt i rädslan om du förstår , eller om du känner otrygghet och obehag med rädslan?

För att förenkla…antingen kameran fel på! Eller så har du nån som av nån andledning vill ha närhet och tyr sig till dig…eller så har du nån som klamrar sig fast och ger utryck för uppmärksamhet..genom olika manifestationer…och är det så…då behöver du någon som kan leda iväg e,v anden  vidare…..men ger det obehag så be nån kunnig om hjälp.

Upp till toppen
Annons: