Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1026 ggr
Mysbarn123
11/4/16, 5:15 PM

Andar beträder min kropp! Vill inte.

Har länge fått besök utav andar har jag kommit fram till efteråt när alla pusselbitar lagts på plats. I början var det roligt att hedras genom deras besök. Vilket förtroende. Men nu har det gått för långt. Dom går framför mig bara för det ska så va. Men bara när jag e hemma.. min pojkvän ser inte dom som jah ser dom. Hur ska jag leda dom vidare mot ljuset? Mot den andra sidan. Vill inte att dom ska stå o stampa på samma ställe, utan dom måste gå vidare generös o omtänksam som jag är så vill jag bara väl. Hur gör jag detta på egen hand? Tacksam för svar.

Annons:
J-Artur-K
11/4/16, 11:04 PM
#1

Det bästa är nog att det tar hjälp av andlig person som kan föra andar till ljuset / andra sidan. Jag kan försöka hjälpa dig med det om du vill.

Vet inte varför du döpt tråden till andar beträder min kropp. Andar kan inte göra det. Man kanske kan känna som dom gör det men är inget dom gör eller kan göra.

Så vet inte riktigt vad du menar med det i tråd namnet. Att det känns som dom verkligen beträder ens kropp så måste man ha trans förmåga i princip för är då det kan kännas som så på riktigt. Kan kännas som man själv är anden fast inte alla är så. Man har givit tillåtelsen till det. Anden är endast väldigt nära en men inte i en eller liknande. Är bara att man känner av den mycket mera o så vidare.

Men jag kanske missuppfatta vad du menar med det. 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Hukanson]
11/6/16, 6:09 PM
#2

Jag tror att det har skett en förändring i andevärlden. Förut upplevde vi anden som en subjektiv plåga kanske men nuförtiden får de en yttre självständig existens med en mer eller mindre fast kropp. Beroende på hur vi har handlat i vårt kött får vi andekropp …det framstår som vanligare att andarna har större självförtroende, är mer informerade och upplysta, fräckare och en del är lagbrytare. De attackerar och använder levande människor som om de hade rätt att göra det. Det går nog inte att skicka in dessa i ljuset…så vad gör man?

J-Artur-K
11/6/16, 6:31 PM
#3

Tror det är mer att igenom att vi har internet idag och fler människor vågar berätta vad dom varit med om o så. Så kommer mer fram. Tror inte andra sidan har förändrats direkt bara att vi vanliga människor fått veta mer o så av andra människor.

En ande kan inte tvingats till ljuset. Gäller att mediumet talar med anden så den frivilligt går in i ljuset. Visa andar kan vara rädd för ljuset o man får förklara för anden hur det är där o så. Så den vågar gå in i ljuset. Dom flesta går in i ljuset bara man förklara ordentligt o på ett ödmjukt sätt o så.

Ny dag nya möjligheter

Denna kommentar har tagits bort.
Metal_Foffe
11/16/16, 9:32 AM
#5

Vet inte men har haft besök av en eller flera i huset. Men nu på Allhelgona helgen så var jag själv hemma . Tände flera ljus i  huset. vände mig mot Norr, Söder, Väster och öster.

Sa lugnt och sansat ser ni ljuset gå mot det så kommer ni att få lugn. Sa att det är ingen fara med ljuset. Sen dess har det varit lugnt. Vet inte om jag lyckades eller om dom bara har dragit sig undan. Men jag tror att dom har funnit sitt lugn nu.

METAL ÄR INGEN HOBBY DET ÄR EN LIVSSTIL

[djustus]
11/16/16, 11:49 AM
#6

som svar på mysbarns fråga..så klart du tar hjäp av nån som vet och kan övertala dom att det är dax att gå vidare. Men tror inte du ska pröva själv, däremot kan du troligen vara en hjälp för den som leder dom vidare. Allt beror på vad för sorts andar du har att göra med. 

Sen bara en kommentar , nån sa att andar inte kan tvingas vidare , men därom de lärde tviste. Jag har själv sett när andar blivit tvingade, så visst går det, men med det sagt så är det verkligen inget jag tycker är bra, alla önskar man ju att dom väljer själva.

Annons:
Upp till toppen
Annons: