Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 692 ggr
Anjola
2016-11-01 17:45

Möjligen svar på förfrågan r...?

Hej!
Igår kväll bad jag mina skyddsänglar o andeguider om att få klarhet i saker jag grubblar på, gärna i sömnen då jag är mer mottaglig. Just nu är det ju dessutom lättare för dem att påverka, synas, höras osv. 

Imorse vaknade jag efter en härlig dröm, jag som knappt drömt alls (som jag minns) på flera månader! 
Jag vaknade på ett ställe jag inte kände igen men ändå kände jag mig "hemma". Medan jag mornade mig i sängen hördes barnröster o lite stök från köket, o känslan av trygghet o tillförsikt var jättestark. Plötsligt kom barnen in till mig. Väl bekanta barn, bara något äldre o väldigt glada att se mig. I en duo säger de "Hej A"! följt av den äldres fråga om hur det är. Vi småpratar lite medan de myser ovanpå täcket, tills vi hör deras far säga att frukosten är klar. En röst jag ofta längtar efter….
Sen vaknade jag med ett leende på läpparna o den varma lyckokänslan dröjde sig kvar…

Jag har tidigare önskat att få drömma om oss i lycka o kärlek, men inga drömmar alls åt det hållet. 
Nu bad jag om klarhet i vad som väntar. Ingen begäran som ovan, utan bara "Snälla visa mig vad som är på väg"…

Känslan jag fått är: Kan de konkret ha visat mig vad de just nu ser ligga framför mig? Jag drömmer oftast luddigt o konstigt, ett hopkok av dagens intryck liksom. Detta var helt annorlunda. Ett framtida klipp ur filmen om mitt liv. Okänd bostad men ändå hemma….

Annons:
Anjola
2016-11-01 17:47
#1

Råkade klicka iväg det medan jag komponerade om titeln ^^

Upp till toppen
Annons: