Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1362 ggr
majlar
10/28/16, 9:47 AM

Väsen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte om jag har berättat det här för er. 

Jag låg i hammocken och läste, det var en ljum och lugn dag. Jag brukar inte lägga mig mitt på dagen, men hade gjort det den här dagen. 

Jag låg där och blundade en stund efter att jag lagt bort boken. Plötsligt känner jag att någon hänger över mig och tittar nyfiket.

 När jag fäller upp ögonen får jag se ett gurkliknande neongrönt avlångt ansikte som stirrar tillbaka på mig nyfiket. 

Jag hinner inte tänka en tanke förränns den är borta igen. Sen dess har jag undrat, vad det var jag såg.

 För det var INTE inbillning.  Vi har skog omkring oss.

 Idag när jag var iskogen och fotade, och just här vid den här bilden kände jag något som tog mig på axeln.

 Och titta vad som kom med. En neongrön, liten gurkliknande varelse. Kul historia va…

Annons:
[Rhonda]
10/28/16, 9:58 AM
#1

Vad mysigt! En gång såg min sambo o jag något som sprang bakom min dotter (hon var då 9år) när hon skuttade i skogen med vår lilla hund efter sig. Underbart upplevelse!

majlar
10/28/16, 10:14 AM
#2

Jag har upplevt en del saker i skogen. Bla  i den här skogen som jag inte har varit i förut så många gånger. Vi kom in på en stig där det stod väldigt gamla granar, och jag sa till min man, det verkar som dom är glada att vi kommer och går här. Jag kände enorm glädje när jag  tittade upp på trädtopparna och såg vad gamla dom var,  och kanske att det inte gick folk här så ofta. Det kändes fint om omvälvande.

RoxannaS
10/28/16, 11:43 AM
#3

Men oj. Undra vad de där gröna är för något. De var nästan lite kusligt


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
utlandssvensk
10/31/16, 7:44 PM
#4

Otroligt fin bild!  🙂

Upp till toppen
Annons: