Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 444 ggr
Ingrid79
2016-10-21 21:16

"Strulande" crosstrainer

Hej!

Har tidigare gjort ett inlägg här för några veckor sedan ang. saker jag upplevt efter min man gick bort förra året. En sak till har hänt. Skrev detta inlägg på facebook i söndags;

"Min crosstrainer betedde sig konstigt idag. Den mäter pulsen om man sätter handflatorna på censorer på de stillastående "pinnarna". Brukar nästan aldrig ha händerna där och hade det inte idag heller. Det står "pulse" och sedan en symbol av ett hjärta som blinkar när pulsen börjar registreras. Idag registrerade crosstrainern puls utan att jag hade händerna på censorerna, puls från ca 74 ner till 69 i några sekunder och ibland bara från 74-73 osv, alltid en minskning av pulsen. Såg hjärtat börja blinka och sen pulsavläsning i några sekunder. Så här höll det på till och från under den halvtimme jag stod på crosstrainern."

Efter denna händelse tänkte jag som så att om "problemet" upprepas så är det nog något glapp eller elektronisk konstighet men om det inte upprepas vad är det då? Idag ställde jag mig på crosstrainern igen och inget konstigt alls. Inga blinkande hjärtan mer än när jag testade censorerna och bara snabbt nuddade med händerna. Man måste alltså hålla händerna på censorerna flera sekunder för att den ska mäta puls. Till saken hör också att vi i söndags hade varit hos min mans föräldrar och det är jobbigt eftersom någon alltid kommer att saknas i sällskapet, jag grät lite på hemvägen och var nere helt enkelt men tänkte att lite crosstrainer skulle vara skönt. Några dagar tidigare hade jag också bett om ett Tecken. Varför vet jag inte för nu känns det lite olustigt.. 

Vad tror ni, ett glapp eller elektronikfel som bara kommit en gång eller något annat? Det är verkligen jättekonstigt för den ska inte kunna registrera något utan att man håller handflatorna mot censorerna. Pulsen som registrerades var också en normal puls för någon som är uppe och går och rör sig omkring litegrann/alt en något hög vilopuls.

Annons:
[kroppochsjäl]1
2016-10-21 21:42
#1

hej Ingrid

Ett kärleksbudskap.

Jag tror inte på en död utan på "en övergång till något annat" där kärleksbanden existerar utan villkor och gränser.

Du har bett om ett Tecken och du har fått ett tydligt  svar :)

"Ett hjärta" är en vacker symbol" som står för liv och kärlek oavsett vad som händer. Hur skulle din man annars visa dig ett Tecken :) 

Ta det till dig Ingrid, ett kärleksbudskap

"hej! Det är jag! jag älskar dig!"

Med kärlek Anna

Upp till toppen
Annons: