Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 642 ggr
Marr
10/18/16, 9:20 AM

Intuitionsövning 18 oktober

Idag ska jag åka köpa kattmat till mina kissar. Vad för kattmat är det kissarna mina gillar mest?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
10/18/16, 9:25 AM
#1

Dom tycker så mycket om Katty torrfoder så jag blandar med det nyttigare Orijen. Sen vill dom ha Pussi serverat 4 ggr i veckan i varsin skål.

Så alternativ 4 är rätt. Det är även 4 katter som jag delar bostad med.😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amandla
10/18/16, 12:15 PM
#2

Orijen-Katty-Pussi 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[nevamisse]
10/18/16, 12:17 PM
#3

Orijen-Katty-Pussi

Marr
10/18/16, 2:17 PM
#4

Va?😮

Fasen vad bra ni är på att känna in…tänkte att denna blir nog svår…läsa vart alternativ väldigt väl & smaka på dom. Trodde denna var en krånglig en…😃

Bra jobbat & Grattis Amandla som kom först med rätt inkänning!🏆🙂

Nevamisse tätt efter som god 2a!!🌺👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[josten]
10/18/16, 8:59 PM
#5

Nr 4😊

Amandla
10/18/16, 9:29 PM
#6

Nja Marr, jag vill nog helst inte smaka på kattmat… 😛Fast en gång har jag ätit en pyttebit torrfoder för hund. Jag trodde det var en smula från kladdkakebiten jag just ätit. Det var det inte 🤦‍♂️🤪Varför den låg i soffan vete sjutton.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
10/19/16, 12:18 AM
#7

Alternativ 2 och fel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
10/19/16, 12:09 PM
#8

Grattis till Josten också!🌺🙂

Hahaha Amandla då!😂 Då måste jag berätta att min granne "brorsan" kallad av mig, hade min hundmat i sitt kylskåp, blötfoder. Hund maten låg i en liten bytta och när kvällen kom blev han lite sugen & åt av hundmaten… men den var dåligt kryddad sa han…😮😃

Fick en provpåse Acana men då pillade dom ur Kattypullorna & åt bara dom, Tarotstollan…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

RoxannaS
10/19/16, 1:49 PM
#9

Orijen-katty-pussi :D


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Amandla
10/19/16, 2:15 PM
#10

#8 Den där halva sekunden som det tar innan hjärnan fattar att det inte smakar kladdkaka och vad det i så fall smakar istället… 🎧


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
10/19/16, 10:30 PM
#11

#8. Ja, det dog han inte av, djurmaten är oftast av bättre kvalitet än det som vi i allmänt köper till oss själva, påstås det! Jag vet inte men jag har knaprat på både katt- och hundhårdisar i mina yngre dagar och inte var det gott men jag dog inte, bevisligen!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
10/20/16, 7:41 AM
#12

RoxannaS Grattis!🌺🙂

#10 Ja jag skulle vilja ha sett minen. Sen även episoden vid kylskåpet; Ta en sked smacka & smaka lite…sen ta en till å en till, känna att lite mer peppar hade gjort prick över i….😂

#11 Ja just det ja! Det gjorde faktiskt vi med när vi var små. Mammas uppfödarväninna hade stora säckar med torrfoder av blandad kompott som faktiskt var gott…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Vixxen
10/21/16, 10:35 PM
#13

Trodde på alternativ 1…

Annons:
Upp till toppen
Annons: