Annons:
Etikettmedialitet
Läst 790 ggr
J.Eld
2016-10-13 10:26

Är det min fantasi som spelar mig ett spratt??

Ibland när jag pratar med vissa människor får jag bilder i huvudet, kan också få starka känslor, insikter,se symboler. Bilderna dyker upp blixtsnabbt och ju  mer jag tänker på dem ju klarare blir de och ju fler detaljer ser jag. men det är oftast väldigt overkliga bilder. När jag får en, vet inte vad jag ska kalla det men låt oss kalla det för insikt, så känns det som att jag förstår en massa som personen inte själv förstår, tror att jag har haft besök här från andra sidan ibland, dock bara en hundradels sekund år gången, men har då känt/inbillat mig vad besökaren/anden/personen velat och känt, har bara hänt ett fåtal gånger men är sååå nyfiken på vad det innebär, samtidigt är jag skeptisk, är det bara fantasier? eller var kommer bilderna och känslorna ifrån? är det mina? 

Hör inga röster vad jag vet,

Annons:
RoxannaS
2016-10-13 11:36
#1

Låter som att du skulle kunna jobba som medium. Du verkar ha de som krävs :) spännande!


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
J.Eld
2016-10-13 12:22
#2

Tack! vet inte vart alla intrycken kommer ifrån bara, är det jag som omedvetet snappar upp signaler och vibbar hos den jag talar med eller är det i min vilja att se och känna som gör att jag tror att jag ser, känner och hör…. eller är det något medialt?

[josten]
2016-10-13 19:29
#3

Hsp kanske ?

fossingen
2016-10-13 20:13
#4

#2 Så får jag också när jag läser av eller känner av någonting. Kan mycket väl vara HSP också.

Du får jättegärna öva på en tråd jag skapade just om "Övning avläsning av varandra" och se vad som poppar upp för dig.


Upp till toppen
Annons: