Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1100 ggr
Keeran
2016-10-11 16:46

Konstig dröm

Hej. Jag ska inleda med att vi övernattade i ett hemsökt hus förra helgen. Vi upplevde några oförklarliga ljud annars hände inte mycket. Efter att ha kommit hem har jag varit fruktansvärt mörkrädd detta höll i sig 1 vecka slutade efter en udda dröm. Såg drömmen utifrån, som en film. 1800-tal. Det handlade om en man och kvinna som var förälskade och gifte sig. Kvinnans högsta önskan hade alltid varit att få barn, dom försökte länge att få barn det blev aldrig något. Tillslut, äntligen blev hon med barn men tyvärr var barnet dödfött. Kvinnan träffade en ny man och ville skilja sig, detta berättade hon under en gårdsfest. Hennes make tog detta så hårt att han gick ut i ett av uthusen och hängde sig. (allt detta inträffade på gården vi besökte). Efter att jag drömt har min mörkerrädsla försvunnit. Vad är det jag varit med om? Har det inträffat på riktigt?

Annons:
Honestyisdead
2016-10-11 16:56
#1

Kolla med dom som äger huset.

Keeran
2016-10-11 18:18
#2

Finns en del dokumenterad historia kring huset. Har inte kunnat hitta något om just det här. Stället heter frammegården och ligger i Skillingmark nästan på norska gränsen i Värmland. Det är ett välkänt "spökhus". :)

Choklad
2016-10-12 12:15
#3

Det kanske var en dröm som visade hur de som bott där en gång levde. Starka känslor skapar energier som håller sig kvar, och du har troligen fått dem med dig och på något sätt påverkats av dem.

U R us

Valentine
2016-10-12 21:25
#4

#2 ltgs ghosthunt sweden finns på youtube, och dom har varit just på frammegården. Förutom att kolla andar så får man berättat om själva stället där också. Nu kommer jag inte ihåg vad som sas om just det stället, men ett tips är ju att kolla på "programmet".

Upp till toppen
Annons: