Annons:
Etikettandlighet
Läst 2110 ggr
[Lillafie]
2016-10-10 23:09

Mitt andliga liv

Sofie Lillewi Englund den 27 maj, 2015 kl. 03:35 skrev: Hejsan mitt namn är Sofie lillewi Englund. Och jag tänkte berätta lite om mitt Andliga liv. Jag minns inte så mycket av min barndom. Men jag vet att min syster har sätt och hört två äldre par bråka i köket. Sen flyttade vi till ett radhus i Kungälv. Och där var det katastrof.. Jag satt och pluggade,sen kom det en penna flygandes och landade på mina böcker. Jag blev såklart rädd, och sa högt ” Jag går ner och pluggar nu” Min syster har alltid låst sin dörr till sitt rum, när hon låg i sängen så hörde hon hur någon svepte med sin hand på nycklarna. Mina två systrar låg i var sitt rum, sen hör dom två-tre duns i trappen. Sen ser dom en vit skepnad åka in i mitt rum. Vi har en koppar kista i hallen som har rört på sig. Min hund har ställt sig på andra trapp steget och börjat morra. När min Mamma jobbar natten var jag barnvakt åt min lillebror. När han låg och sov,så kunde man höra att någon gick på övervåningen, jag hörde att någon pratade och skrattade. (Ett utav rummen har ett dåligt golv så det låter jätte mycket om man går på vissa ställen,Man kan höra när någon går i rummet från nedervåningen.) Det kunde jag också höra på kvällarna. När man skulle gå upp för trappan på kvällarna för att gå och lägga sig, så sprang man alltid upp. Det kändes som att någon var bakom en. Min systers kille skulle gå på toa, han öppnade toalett dörren och där står det en liten flicka med blond hår. Han blev livrädd och la sig igen. Både min Mamma och Min store bror har dröm exakt samma dröm. Dom låg på en loftsäng, dom drömmer att det kommer upp Demoner från trappan. Dom börjar göra ljud och sen vaknar dom av att dom skriker. Sen flyttade vi till ett höghus. Min hund reagerar. Hon tittar mot något som inte finns, och börjar att morra. En dörr som är vårt förråd står öppet varje dag fast att jag stänger det. Jag kan höra två äldre par bråka om någonting i köket. Tvn har satts på av sig själv. När jag går in i mitt rum, så känns det som att man får blodtrycksfall. Man känner sig trött, ett tryck över bröstet. Jag skulle filma in min hund när hon lekte. När jag sedan tittar på filmen så ser jag att jag har fullt med Orber i mitt rum. Min hund reagerar även på dom här Orberna. Jag skypade med min kompis varje dag, och även han kunde se Orber genom min kamera. Det har varit många kompisar som har gått in i mitt rum men som sedan har fått gå ut en stund för det var en så tung känsla. Nu har vi åter flyttat,till Ingetorp. Vi bor vid en sjö. Ny byggt hus. Vi har en lill stuga som är rätt så gammal. Friggebod/stavning. I Friggebod finns allt mellan himmel och jord. Vi har vikingagravar inte så långt borta från vårt hus. Det har dött tre personer i denna sjön. På detta stället så har min mamma sett en äldre kvinna med en sjal runt om kring sitt huvud. Min syster skulle tälta precis utanför stugan. Hon smsar min Mamma och säger att någon går utanför på gruset. Mamma tittar, och det finns ingen där. Efter ett tag så sa mamma att dom får komma in och sova här om det är för läskigt. Hon hann precis skicka det och sen kom det tre stora knackningar. Hon tittade ut, men det fanns ingen där. Min syster smsar då min mamma och säger att dom hörde knackningar. Min Mormor har hört någon dra flyttlådor på övervåningen, men allt var i ordning när vi tittade. Min Mormor, jag och min hund vaknade av att det var någon som ryckte i ytterdörren och Ute lampan hade tänts. Jag var knappt vaken, men blev klar vaken av att min hund skällde och morrade. Men jag la inte så mycket fokus på det. På min Mormors sida kan man höra röster och att någon går runt i köket. Jag vet att min Mormor ligger och sover, så det kan inte vara hon. Jag tittar in i köket men det finns ingen där. En kväll skulle jag skypa med min kompis och efter ett tag så ser jag att han fokuserar på något bakom mig. Och jag frågar vad det är. Han tyckte att det stod någon bakom mig. När jag då tittar i kameran så ser jag en svart figur precis bakom mig. Min kompis var nyligen hos mig i mitt nya hus. Han kunde inte gå in i friggeboden.. Då det var för stor "kraft" där inne. Jag spelade in med min mobil, och såg att det finns Orber i Lill stugan,Huset, friggeboden, och nere vid sjön. Jag har video där jag har fått med Orber. Och när min hund reagerar på Orberna. Ibland kan man tro/se att Orberna kommer ifrån mig när man spelar in. Grejen är den att vi har inte bara några Orber.. Utan vi har en portal som är öppen. Hade det inte varit en portal så hade man bara sett några Orber. Men här talar vi om mer en 50.. Dom bara flyger överallt.. Vissa "Orber" har jag tolkat fel, och visat sig vara damm, men annars så har det varit Orber. Man kan se vissa gånger att Orberna kommer i olika färger. Jag tog dit en präst. Jag bad han välsigna vårt hus. Men han var verkligen inte bra på det andliga biten. Han tror inte på det Andliga. Då insåg jag att det inte var någon mening med att han välsignade alla ställen. Utan jag bad han välsigna två ställen. När han började välsigna så blev min puls snabb, jag hade svårt att andas. Och jag tuppade av för en sekund lutade mig bakom, hade inte min kompis stått där så hade jag ramlat baklänges. Jag kunde höra vrål och skrik. När prästen hade åkt så kändes det inte bra. I vanliga fall så brukar man känna en lättnad. Men det jag kände går knappt att beskriva. Det var en så tung känsla. Sen märkte jag att jag hade fått tre nagel "bett" på handleden.. Jag har vaknat upp av att jag har känt en brännande känsla på min hud, och får se att det är riv märken på min rygg. Jag har även känt att någon tar tag i min fot när jag ligger i sängen och sedan drar i foten. Jag har en förmågan att kunna se vissa andar. Och vi har haft två äldre par, en liten flicka, äldre dam. min Farfar, våran hund och min farmor och farfars hund. Vad jag vet så har min Farfar alltid varit med oss/mig. Min familj vet inte riktigt om det vill tro på att jag kan se och känna av saker. Vissa personer vill inte tro på det, att det finns andar/Orber runt omkring oss. Min mamma kan känna av saker som tex att hon ska bromsa med bilen för att det kommer ett djur. Jag kan känna av personer. Och se vissa andar. Vi har haft det Andliga med oss i hela livet. Min bror vaknade upp av att hans kropp var i köket. På mammas jobb spökar det också en hel del. Larm som går fast att det inte bor någon där, klockan som snurrar m.m Min andra brors dotter har velat komma upp till någons famn som inte finns där. Jag gick till en andlig präst, han och en annan präst skulle välsigna mig. Först och främst så har jag alltid haft svårt för att gå in i kyrkor, då jag får så svårt att andas.. Sen klarar jag av att ta på en bibel bok, men det känns som att mina finger toppar bränns.. Prästerna började att välsigna mig. Men märkte snabbt att min andning blev kraftigare. Dom fortsatte ändå. Prästerna sa att dom kunde känna att det inte var något gott som dom försökte ta bort. Och att jag kommer behöva en välsignelse mer gånger. I och med att den är så pass stark. Nu det senaste så har man känt en tung kraft, tryck över bröstet.. Jag kan fortfarande spela in på mobilen och se Orber flyga omkring i kameran. Man känner sig iakttagen hela tiden. Jag har även börjat drömma om Demoner. Jag har även börjat höra röster som ropar och skriker mitt namn. Jag visar dock ingen rädsla, i och med att jag har haft det såhär i många år så blir man van tillslut. Nu undrar jag om det finns någon hjälp som jag kan få? Som kan stänga denna portalen? Som kan få bort dom här Andarna i vårt hus? Tack för att ni Orkade läsa denna text. Mvh Sofie Lillewi Englund

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[kroppochsjäl]1
2016-10-12 02:24
#2

Hej Lillafie

Andarna finns överalltoch de finns bland oss. Av det du beskriver verkar det som om du är mycket öppen för energierna.Vissa människor är mer mottagliga än andra. Du kan lära dig en övning för att beskydda dig själv, ditt hem och din familj men även kontakta ett medium som kan hjälpa dig med andarna i huset(rensning) Det finns övningar som är enkla och som man kan utföra själv. En bok som jag rekommenderar varmt heter "Himlen på jorden" skriven av James Van Praagh. Du kan köpa den på nätet i ett pocketformat.  Du hittar de flesta svar i boken :) 

Lycka till

[Hukanson]
2016-10-19 10:36
#3

Hej Lillafie, du har då verkligen en historia att berätta…ni i familjen har haft upplevelser av andeverksamhet under en lång tid…ni ser jordbundna andar som inte är relaterade till er…inte släkt eller vänner…och ni verkar ha fått in dem under huden sas vilket inte är bra…ni drömmer med dem och har fått relationer till dem. Att prästernas verksamhet upplevs som hotande för er personligen är ju också ett Tecken på att ni kunde må bra av reningsceremonier.  Visserligen finns det mycket man kan prova för att öka sitt ljus och beskydd men fortsatt kontakt med präster borde vara bra för er…men passa på att vara med på söndagshealingen på healing i fokus tex det ökar ert försvar…börja gärna med dagliga böner till ex ärkeänglarna…det finns en god ljusets andevärld också…sök efter den som en läroväg och mycket gott kan ske och hända. Googla och ha roligt, sök på youtube och mycket öppnas för er.

[Lillafie]
2016-10-22 11:33
#4

Tack så mycket för tipset om boken!:) Ska kolla på det!:) Och tack för tipset om ärkeänglarna !:) Tro mig jag söker om allt möjligt om både andevärlden och övernaturligt, det var så jag hittade denna sidan!:) Senaste nytt är att en morgon såg jag på min mage att jag hade tre rivmärken. Har även sätt en svart stor skugga sitta på en säng utanförför min mammas rum (sover i samma rum som min mamma just nu pga psykiskt mående..) Man h*n sitter där i sängen. Har även sätt att den går upp för trappan lriktigt långsamt.. Det är svårt att få tag på Andeliga präster där jag bor, dom flesta prästerna vi har här är traditionella präster..

Denna kommentar har tagits bort.
[Hukanson]
2016-10-24 23:57
#6

Om du/ni vill göra något åt er yttre situation så måste ni kontakta ett medium. Eller schaman. Men om ni vill göra något för er själva på insidan så finns andra vägar. Kanske bägge vägarna leder till samma mål: att andarna lämnar er ifred.

Annons:
[Lillafie]
2016-10-25 15:40
#7

Ska kolla på det.
Tack så mycket för tipset ! =)

J-Artur-K
2016-11-03 16:34
#8

Har nog mycket att göra med att det ligger i din släkt andligheten o är många i din familj med förmågan. Andar dras till det. Andliga personer blir som en magnet för andar speciellt om man har bra andlig förmåga. Det behöver inte vara en portal där men är mycket möjligt när det är så många. Skulle tro många av andarna har någon form av koppling till platsen på något sätt o många är ifrån lång tillbaks i tiden. Om det är en portal där skulle jag tro fridgeboden är stor chans att den är i. Om du känner av o känner starka energier ifrån ett speciellt område du kanske själv känner olika saker med påfrestning av något eller olika slag men är inget man behöver känna men möjligt. Så är det nog där portalen är. Jag har stängt portaler förut men kommer inte ihåg om jag gjort det på distans men borde gå det med.

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: