Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1101 ggr
holmis70
2016-10-09 08:08

Rop

Hej! Båda mina döttrar var hos en kompis. Så det var bara jag och min son hemma. Plötsligt hör jag min ena dotter ropa Hej Mamma! Hej svarade jag tillbaka. Men när jag gick för att möta henne var hon inte där. Jag tittar ut genom fönstret och ser henne lämna sin kompis och är på väg hem. Hon har alltså inte kommit hem än. Är det någon som vet hur det kan bli så? Har funderat mycket på detta.

Annons:
Sattyg
2016-10-09 09:29
#1

Jag vet inte vad det beror på men jag kan tänka mig att hjärnan spelar något spratt. Jag har varit med om liknande saker 3 gånger, första gången var jag på besök hos min mamma och jag kommer in genom dörren och ser mammas sambo klart och tydligt i rummet framför mig och vi hejar på varandra. En stund senare visar det sig att sambon var inte ens hemma, förvirringen var stor.. 😊 Andra gången står jag och min dotter i sovrummet och plötsligt hör vi båda att någon ropar min dotters namn från hallen, det lät precis som hennes farfar och när vi går ut för att hälsa så är det tomt, det var bara vi hemma. Tredje gången står jag med ryggen vänd mot hallen och i ögonvrån ser jag hur min dotter springer förbi bakom mig, det var sovdags för henne så jag blev lite irriterad och sa åt henne att gå och lägga sig igen då ropar hon tillbaka att hon ligger ju redan i sängen och hon har inte varit uppe alls. Mycket märkligt men jag tror ändå att hjärnan leker lite 😊

Upp till toppen
Annons: