Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1093 ggr
trasigspade
2016-10-02 23:30

Drömmer om andar

Hej! Senaste veckan har jag haft två dåliga drömmar av samma substans. Grunden i dem är att allt är 'frid och fröjd' och sen får jag en olustig känsla. Den där känslan av att någon obehaglig är i rummet. Sen ser jag en filt komma upp i luften, lite 'svävande' likt en kobra som kommer upp ur en korg. Och sen attackerar den med filten och fångar mig som i en säck och jag vaknar av mina egna skrik på hjälp då jag känner mig rädd för mitt liv. :/ Någon som har en gissning om vad det kan betyda eller liknande? Har funderat på att ta upp det mediala igen när jag är fysiskt frisk men just nu är jag bara rädd för allt som har med det att göra. :-(

Annons:
Choklad
2016-10-03 14:02
#1

drömmen visar att du är fången i din egen rädsla.

Du kan själv välja hur du vill tänka på filten,

de brukar ju vara mysiga och varma och alls inte farliga, det är ju deras egentliga funktion, att vara positiva, det är därför de tillverkas.

Men allt har två sidor och även filtar kan användas som skräckinjagande och farliga verktyg, och här attackeras du av en filt, just när du ska vara som tryggast, så i den situationen blir du attackerad av det som du känner dig trygg med.

Du har varit sjuk säger du, har du tillbringat mycket tid i sängen och är trött på det?

Om du är så rädd för andevärlden, så låt bli den tills du känner dig frisk och trygg igen.

Den finns där och du kan låta den vara ett tag.

U R us

Upp till toppen
Annons: