Annons:
Etikettmedium
Läst 849 ggr
lotus73a
9/30/16, 10:43 AM

lotusblomman som är stängd

Vem kan jag gå till för att öppna mina chakran? Jag råkade stänga ner allt för 7 år sen och kan inte öppna bladet. Hade väldigt intensiva år med andevärlden före innan allt stängdes ner. Jag fick mycket hjälp från vissa av dem och jag har tackat djup och innerligt. Jag erkände också att jag hade utnyttjat dem för saker och pengar som jag behövde men var ändå innerligt tacksam för den hjälp som jag då fick. Nu vill jag bara känna en vibb att någon finns vid min sida. Jag äter medicin Lamotrigin för min bipolär. Kan medicinen orsakat min kontakt och att min hjärna är avdomna?. Poängterar att medicinen är 70% hjälpsam men saknar mina själar

Annons:
Ghosthunter
10/2/16, 3:13 PM
#1

Ja, det finns ju mediala kurser och medium som du kan gå till. Sen om du just har problem med att öppna chakran med hjälp av visualisering av lotusblomma, så kanske du istället har lättare för att visualisera att du öppnar t.ex lock eller dörrar istället. Pröva det. Själv brukar jag öppna lock!

Angående medicinen, så vet jag inte vad den kan ha för effekt?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Choklad
10/3/16, 2:22 PM
#2

Jag öppnar aldrig någonting alls, vare sig blommor eller lock. 

Jag bara "gör", ber om att få kontakt  eller ställer en fråga till universum och sänder kärlek med den. 

Hur din medicin påverkar din andlighet vet jag inte, men den tar väl bara bort det som stör dig? Din verkliga andekontakt kan den väl inte ta bort, för den finns ju på ett annat plan inom oss alla, den är inte hjärnstyrd på det viset. Vad jag tror iallfall, jag vet ju inte.

U R us

Ghosthunter
10/3/16, 2:33 PM
#3

Ja, enligt mediet som ledde cirkeln som jag gick på i Göteborg, talade alltid om att vi har blivit så upphöjda (minns inte om det var 4:e eller 5:e dimensionen som hon dillade om och jag förstår inte allt) att vi inte längre behöver öppna chakran.

Men själv märker jag att när jag öppnar chakran så går det lättare att nå andevärlden. Jag kanske inte är upphöjd..haha😃

Andevärlden ändrar frekvenser hela tiden. Man får träna på det ganska regelbundet, tror jag. Det är som att leta frekvenser på en radio.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

NO61
10/3/16, 5:29 PM
#4

# 0

Dina chakran kan du aldrig stänga helt och jag läste på lite om din medicin eftersom jag inte alls är insatt i något sånt där och det står att läsa på Fass : Lamotrigin Actavis hör till en läkemedelsgrupp som kallas antiepileptika. Det används för att behandla två tillstånd – epilepsi och bipolär sjukdom.

Lamotrigin Actavis behandlar epilepsi genom att blockera de signaler i hjärnan som utlöser epileptiska anfall (attacker).

Det kan mycket väl vara möjligt att det blockerar dig men samtidigt kan inte chakran stängas helt för dom är våra livshjul så med eller utan en medicin så fungerar våra chakran oavsett.

Det viktiga är att du tar din medicin enligt din doktors ordination för den har du fått av en orsak att fungera fysiskt i din vardag.

När det kommer till den andliga biten så som att du skulle ha utnyttjat dom med pengar och saker och vi kan aldrig utnyttja dom så utan dom ser vilka behov vi har och du hade  behovet eftersom du var tacksam och du fick det du bad om <3 

Det är egentligen enkelt det där, att ser dom behovet hos oss så får vi ser dom det inte så får vi inte för dom är alltid steget före och vet vad som är bäst för oss så känn ingetont samvete är du snäll.

Chakran om vi går tillbaka till dom så stängda chakran skulle innebära att vi är helt stängd till precis allt och just för att du själv funderar kring det här, har tankar så är du inte helt stängd tvärtom så är energihjulen i rörelse men du kanske inte uppfattar det så och det kan ha att göra med din medicin vilket jag inte kan svara på eftersom min kunskap inom sånt inte alls räcker till.

Jag säger som # 2 jag bara gör och på frågan vem du kan gå till vänd dig främst till andra sidan så som dina guider eller en när och kär som du håller av som finns på andra sidan och be dom hjälpa och leda dig i den frågan men det viktigaste av allt är att du tar hand om dig själv och din hälsa och du kan vila tryggt i att hela din ande den lever och mår väl likaså dina chakran även om du just nu känner dig stängd och även om en medicin begränsar dina fysiska sinnen så begränsar den inte andens så att fortsätta ta den som läkare sagt är så viktigt men anden den är fri i alla lägen så även våra chakran / energihjul även om vi inte uppfattar det så.

En del av oss öppnar inte alls det bara råkar finnas där medan andra får jobba lite mera och det handlar enbart om individualitet hur olika vi alla är och hur olika vi jobbar och gör <3

Coralines Ghost
10/4/16, 10:56 AM
#5

Jag har i alla fall hört talas om folk som har blivit stängda för andevärlden när de tagit olika typer av antidepressiva etc, så det är inte omöjligt att det är boven.

Upp till toppen
Annons: