Annons:
Etikettupplevelser
Läst 632 ggr
LindaBlue
9/23/16, 6:29 PM

Fredagsupplevelse.

Idag var jag med om något konstigt. Jag jobbar på mack, och idag på em jobbade jag ensam. Jag bestämde mig för att köpa med en påse chips och några frallor från frysen hem, så jag betalade allt, lade fram chipsen och kvittot, och sträckte mig efter ett litet block med post- it lappar för att sätta en minneslapp på chipsen om att gå och hämta grejorna i frysen innan jag gick hem, sedan lade jag tillbaks post- it blocket nedanför kassaskärmen, som står på ett litet stativ, jag kommer ihåg hur det såg ut när jag tog lapparna, och även hur jag la tillbaks dem. En stund senare när jag går förbi kassan igen (vi har två kassor, och den här används inte så mycket), så ligger en av mina gamla namnskyltar som jag inte använt på ett tag OVANPÅ post- it blocket. Jag vet att jag såg skylten  i mitt skåp för ett tag sedan, och jag hade definitivt int elagt dit den. Jag stannade upp och sa, "Tack C"  (vilket är en kollega och vän som gick bort i en bilolycka för ett tag sedan), och kände håren resa sig lite på armarna. Övertygad om att det är hon som vill visa sin närvaro, det var konstigt, men inte otäckt.

Annons:
[NeferNefer]
9/23/16, 6:31 PM
#1

Så fint 🌺🙂

RoxannaS
9/23/16, 6:56 PM
#2

Vad häftigt! Skulle vara så grymt häftigt att få uppleva en sån sak. 🙂


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: