Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Hemsökta platser runt halland/nedre delen av Småland?

2016-09-22 17:09 #0 av: nelliegustavsson

Hej!
Jag och några kompisar är väldigt intresserade och fascinerade av allt övernaturligt, researchear och läser mycket osv. Min fråga är om någon här har tips på hemsökta platser runt Halland/nedre Småland med omnejd, som man antingen kan stanna över natten på eller bara besöka? Alla tips mottages tacksamt, och om ni har historier, egna upplevelser eller liknande så dela gärna med er!
Kram :)

Anmäl
2016-09-24 10:17 #1 av: Erus

Jag har inget svar på det, men däremot undrar jag samma sak, fast i närheten av Jönköping, och då inte Falks grav :) Hoppas det inte gör nått om jag lånar tråden, men kändes onödigt att skapa en ny...

Anmäl
2016-09-24 16:56 #2 av: Magi-cat

Jag vet inget om de här platserna själv, men tipsar om en gammal tråd på OF:

http://oforklaradefenomen.ifokus.se/articles/4d714440b9cb46223905a333-spokplatser-i-halland-smaland

Hoppas du hittar något intressant! 

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.