Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2254 ggr
Pebbles90
9/20/16, 3:48 AM

Ande, spöke, vatten? Snälla någon

Hej. Hoppas så att finna någon som kan ha en idee eller förklaring på det som hänt mig. Häromnatten väcker sambon mig av att det är blött vid fotändan av sängen. Det är rikligt blött. Eftersom de är mitt i natten slängde jag bara av alla sängkläder, la en handduk under och bäddade rent. På morgonen kollar jag lakan, syns inga fläckar. Sängen är blöt genom madrasskydd, bäddmadrass och ner på den understa madrassen. Det blöta är ca 80x80 cm. Ingen lukt och ingen färg. Inget alls. Bara blött. Exakt detta hände mig för ca 3 år sedan. Det blöta var på samma ställe. Höger fotände. Och samma sak då, superblött, ingen färg fläck eller doft. Som att någon bara hällt 10 liter vatten i sängen. Är det ett spöke? En ande? Polstergist? Har någon vart med om liknande? Logisk förklaring??? Ingen av oss har någonsin gått i sömnen. Sökt på nätet utan något resultat.

Annons:
Pebbles90
9/20/16, 3:51 AM
#2

Länken är till mitt förra inlägg om när detta hände mig en annan gång.

Sommarek
9/20/16, 7:47 AM
#3

Är det någon av er som har något slags relation till vatten, vare sig bra eller dålig?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

utlandssvensk
9/20/16, 9:10 PM
#4

Det finns en hel del om det har pa natet.

Las den har artiklen. Den ar nastan ord for ord vad du har varit med om:  http://www.abovetopsecret.com/forum/thread448271/pg1

Pebbles90
9/27/16, 4:31 PM
#5

#3 nej inte något jag kan komma på. Gillar vatten. Men inget specifikt. #4 tack! Intressant någon vart med om samma sak inte hittat något på svenska sidor. Måste vara något med mig iallafall men vet inte vad då detta hänt förut men då var jag tillsammans med en annan kille så har nog inget med dem att göra. Undrar så vad det kan bero på eller vara… Bor inte i samma hus heller.

Sommarek
9/30/16, 10:56 AM
#6

#5 Beroende på hur du känner inför sådana metoder kan man ju på olika sätt försöka få kontakt med någon som kan förklara detta för dig (tarokort, bräden eller liknande), om det är svårt att klura ut själv. Ibland är det en del av grejen att man får jobba lite för att lista ut det själv.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Susannemarina
7/29/20, 11:09 PM
#7

Hej vi råkade ut för samma sak i natt. Min man väckte mig att högra fotändan var dyngsur av vatten..som om flera liter vatten hade hälls i sängen, Vad i hela fridens dagar är detta ? ….andligt ? …. Det måste det vara. Snälla behöver verkligen få veta vad den /dom vill ?

Keeran
7/30/20, 10:18 PM
#8

Läcka i taket? 🤔

Upp till toppen
Annons: