Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 614 ggr
Askersund
2016-09-15 08:59

Klängig ande

Jag och min man flyttade nyligen till en ny lägenhet, i början var allt ok men jag kunde ibland känna svagt obehag. Nu har vi bott här i snart en och en halv månad men senaste vecka så har något hänt. Jag har senaste veckan fått problem med att sova, jag känner att någon drar och tafsar på mig, anden i fråga känns väldigt klängig och desperat som i sexuellt och intimt törstande. Den verkar vara rotad i en viss fläck i sovrummet men jag kan idag känna hur den försöker dra i mig trots att jag sitter på jobbet 5 mil bort från hemmet (tänk er att den liksom kletat fast vid mig som häftmassa och försöker dra iväg med mig åt det håll jag uppfattar att hemmet ligger). Jag är inte särskilt synsk eller medial av mig, och har aldrig haft kontakt med andevärden mer än vilken annan svensson som helst, men anden verkar vara så på att jag uppfattar den som en  vuxen man men mycket mentalt omogen, som ett barn. Jag har googlat lite och bett den lämna mig ifred men det hjälper inte. Den verkar inte ond eller elak men den förstår inte gränser känns det som och att jag inte vill ha den där, och framförallt så vill jag inte att den tafsar eller tar på mig.

Jag har försökt hitta ett medium men det är en djungel och få verkar vara i mitt område (Askersund).

Har ni några tips?

Annons:
J-Artur-K
2016-09-16 03:18
#1

#0 Tror det är en ande som i livet hade ganska jobbig barndom o uppväxt. Igenom det så formades hans personlighet o så. Så att han fick ett vuxet omoghet beteende. Han var nog ingen som var bra på tala med vuxna människor o så.

Kan ta bort anden på distans om du vill ? 🙂

Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: