Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Anden i glaset

2016-09-13 11:22 #0 av: zimm

Hej jag är ny på den här sidan och skulle vilja ha svar på en fråga.

Jag och mina kompisar tänkte försöka oss på att göra anden i glaset(det kanske låter som om vi är oseriösa men vi är inte det). Vi skulle vilja ha några råd om hur man ska gå till väga så att det inte blir farligt. Vi vet redan att man måste visa honom mycket respekt. jag la också upp det här inlägget på oförklarade fenomen ifokus

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2016-09-13 11:25 #1 av: trollslända

Avstå från sånt där

Anmäl
2016-09-13 11:28 #2 av: zimm

#1 Varför tycker du att man ska avstå från sånt här? Vad kan hända?

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2016-09-13 11:47 #3 av: Farwuq

Sök lite på nätet, Lars Mattsson har skrivit lite om sina erfarenheter:

http://overnaturligt.ifokus.se/articles/527fe82cce12c4313c0021c1-anden-i-glaset

http://www.tidningennara.se/Artiklar/Reportage1/Anden-i-glaset-br-Inget-att-leka-med/

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2016-09-13 12:29 #4 av: Amandla

Börja med att läsa artikeln här  på sajten som Tarot-Lasse skrivit, klicka på de underprickade orden Anden i glaset (alla ord som är underprickade på det viset är länkade till sajtens lexikon).

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2016-09-13 12:37 #5 av: zimm

#4 och #3 Tack.

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.