Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andlighet

Kommunicera med min sjuke pappa

2016-09-11 19:18 #0 av: lmagdaj

Hej! Jag är 20 år gammal och min pappa håller just nu på att gå bort i en blandning av alzheimers, vaskulär och frontallobsdemens. Han har blivit väldigt sjuk väldigt fort och vi har inte hunnit med i hans utveckling alls. Han har förlorat i princip alla funktioner, han kan inte gå, han åker personlyft mellan sängen och t.ex. rullstolen, han kan i princip inte heller svälja utan lever på soppor. Till detta hör att han inte går att kommunicera med då kan inte kan prata eller ens få kontakt med honom. Jag och mitt syskon samt vår mamma mår så dåligt över detta och att få kommunicera med honom skulle nog vara en stor hjälp! 

Jag undrar om någon vet ifall det går att "kontakta hans själ" trots att han fysiskt är vid liv? Är det någon som har erfarenhet av detta? 

Tacksam för svar! Mvh

Anmäl
2016-09-11 19:29 #1 av: Tjeja

Åh hoppas någon erfaren kan ge något bra svar på din rörande fråga!

Själv vet jag inte men tycker spontant att det inte borde vara omöjligt alls.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.