Annons:
Etikettertipsråd
Läst 888 ggr
Eldflickan
2016-09-05 09:43

Hjälp med kärleken

(Hade ingen aning i vilken kategori jag skulle sätta inlägget) (Och försökte göra ett inlägg i Avläsningstråden men det gick inte?) Hej Jag behöver hjälp. Jag vet inte var jag ska börja eller vad jag ska säga för det stormar inom mig men jag skulle bli så tacksam för hjälp. Jag är hejdlöst kär i en kille, och vi är tillsammans. Igår talade jag med honom om att jag tycker att vi träffas för sällan, och han sa att han inte har tid att träffas så mycket för hans största fokus ligger på andra saker nu. Jag frågade om han är kär i mig. Han sa att han aldrig varit kär förut så han antar det. Ni kam förstå hur ont det gör. Och som en person som älskar med hela hjärtat och hela själen blir jag tom och halv och oälskad. Och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är helt säker på att det finns något jag måste lära mig av den här relationen, och jag tror att den inte bör vara över än. Men jag vet inte. I allmänhet behöver jag bara vägledning hur jag ska ta mig igenom det här utan att gå sönder. Vad ska jag lära mig av detta? Är han rätt för mig nu? Eller kommer han va rätt i framtiden? Bör jag vara själv nu i livet? Vet att det är luddigt. Skriv här eller pm om ni vill fråga mågot eller har hjälp och råd. Tack.

Annons:
[NeferNefer]
2016-09-05 09:47
#1

Oj, vad jobbigt, jag kommer ihåg hur det var när jag själv var i den situationen (för många år sen). Mitt spontana råd just nu är att ge det tid, låt honom tänka och känna efter. Säger han att han "antar" det tror jag inte känslorna är så starka, men de kan ju växa till sig. Speciellt som du har berättat hur du själv känner. Det kan ju få in hans tankar på det spåret. Men som sagt, ge honom tid nu en period. Under den tiden kan du förslagsvis fokusera mer på dina egna intressen 👍

Amandla
2016-09-05 11:18
#2

Angående Avläsningstråden: klicka på länken (det underprickade ordet), gå längst ner i tråden och skriv din fråga i skrivrutan som du hittar där. Du ska alltså inte göra en ny tråd utan skriva en kommentar i  befintlig tråd.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Eldflickan
2016-09-05 12:02
#3

NeferNefer: Tack så mycket! Du har rätt. Det känns väldigt bra att höra på någon. Jag får hoppas på det bästa bara Amandla: Tack, nu fungerar det! Förut kom inte kommentarsrutan upp, superskumt

Amandla
2016-09-05 12:04
#4

Ok, det kan bli så om inte sidan laddat färdigt, ibland räcker det att vänta en kort stund annars får man ladda om sidan. 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: