Annons:
Etikettandlighet
Läst 1044 ggr
Zten83
9/1/16, 10:19 PM

Övernaturligt eller dröm?

HEj jag har gjort mediala tredje ögat övningar plus någon till jag läst om på nätet. Jag och min sambo väntade barn och fixk Tyvär hemska besked på ultraljudet att barnet hade så allvarliga missbildningar att vi var tvungna att avbryta graviditeten i v 20 för att barnet aldrig skulle ha en chans å överleva utanför magen. Det är efter det här jag börjat läsa å intressera mig lära mig mer om det övernaturliga och andliga livet efteråt. Kanske ett sätt för mig att försöka bearbeta sorgen och börja må bättre å kunna gå vidare?! vet egentligen inte varför men det är bara nånting inom mig som säger att det är viktigt och något jag verkligen vill. Och nu när jag försökte sova en stund på dagen så blundade jag först och fantiserade om att att få ett Tecken. , det var som att jag inte riktigt somnat och och sen efter en stund börjar det snurra något så hemskt mycket i mitt i huvud , (ungefär som att sitta fastklistrad på ett bildäck och bara åka runt i högervarv hur fort som helst ville först inte att det skulle sluta på grund av nyfikenhet på vad som skulle hända, var som helt förlamad och gick inte att röra sig och komma ur det. , men sen till sist så koncentrerade jag mig riktigt hårt och då slutade det ) samtidigt hörde jag ett hemskt fågelkvitter som bara blev högre och högre. Kändes som jag var halvt vaken hela tiden och inte sov nånting, men kände mig ändå ganska utvilad efteråt. Är detta ett Tecken på någonting andligt övernaturligt eller liknande? Eller var det bara en dröm? Har alltid varit nyfiken på det andliga/övernaturliga men aldrig satt mig in i det riktigt. Vore väldigt tacksam för svar och hjälp av någon som kan tänka sig veta? Vänliga hälsningar / en ledsen förvirrad vilsen pappa

Annons:
Sommarek
9/2/16, 11:24 AM
#1

Först av allt vill jag beklaga förlusten. 🌺 Men att du jobbar på att bearbeta det är fantastiskt bra, starkt jobbat!

Det är såklart svårt att säga om det du upplevt varit en dröm eller inte, men även drömmar kan säga oss en del om vi tittar närmre på dom. Det du beskriver om däcket skulle kunna handla om att det finns situationer som är utom din kontroll men som du inte riktigt kan ta dig ur - det som hände med erat barn var ju absolut en sådan situation. Minns du vilken fågel det var du hörde, eller vad som gjorde att du upplevde ljudet som "hemskt"? Fågelkvitter uppfattas ju av de flesta som avslappnande, så det kanske kan betyda något att du inte gjorde det just där och då?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Zten83
9/2/16, 8:05 PM
#2

Det jag beskriver om bildäcket menade jag bara som en jämförelse med hur snabbt det snurrade å yrde i mitt huvud. Vet bara att det var någon mindre fågel som kvittrade ganska glatt men att det sen lät som att det blev fler å fler och att dom till slut kom så nära att det höga ljudet blev för högt och jobbigt. Och det var då jag självmant valde att vakna. Egentligen var det inte så hemskt som jag kanske beskrev det från början, men det vart för mycket helt enkelt. Kanske bara var en dröm? Men allt var hel konstigt och har aldrig upplevt något sådant förut.

Upp till toppen
Annons: