Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 675 ggr
fuengirolaa
8/18/16, 6:06 PM

Otäcka energier/ varelser

Hej!

Igår kväll var jag med om något riktigt otäckt hemma i min lägenhet!

 Redan på senare eftermiddagen började jag känna mig iakttagen, men tänke inte mer på det eftersom det har hänt mig lite då och då under hela min uppväxt. Men den här kvällen var annorlunda. När klockan var runt 21.00- 22.30 tiden så var jag inne på datorn och kollade runt på bland annat facebook. En gammal barndomsvän hade lagt upp en ny profilbild och när jag klickade på den för att se närmare så började datorn sega sig rejält och istället för profilbilden så dök en bild upp med dockan från Saw-filmerna upp. Jag klickade genast ner förstoringen och bläddrade igenom alla tidigare profilbilder utan att hitta någon docka. Om den eller de varelser eller energier nu lekte med mig så var det absolut inte roligt. Därefter knäppte jag av datorn och gick på toa, och under den korta tid jag spenderade där kunde jag än en gång känna att någon iakttog/ väntade på mig utanför dörren.

Jag gick sedan och la mig, men lät sänglampan stå på och då kunde jag höra att någon försökte knäppa av lampan (detta hände kvällen innan runt 20.00-tiden nämligen) så jag valde att släcka. Ihopkrupen under täcket med hörlurarna i öronen med lite musik i kände jag att någon började smeka (?) mig över håret. Det var droppen för mig. Pulsen var i 100, och jag ringde min mamma, lämnade lägenheten och gick hem till henne och sov där inatt (tur hon bor nära!).

Vad eller vem var det som skrämde upp mig? Vad ville de?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
fuengirolaa
8/18/16, 9:36 PM
#2

Tack, jag ska testa det :) Men tills vidare eller i alla fall resten av den här veckan kommer jag att bo hos min mamma.

fossingen
8/18/16, 9:54 PM
#3

#0 Du råkar inte ha den bilden på din dator någonstans? Eller om du ex sett filmerna nyligt eller så, hur kopplar du dessa filmer som finns av Saw (skrattretande, tragisk eller obehaglig eller läskig? Kopplar du denna barndomsvän som lekfull eller elakt på nå vis?


Amandla
8/18/16, 10:15 PM
#4

Jag ser att #1 är anmält så det tagits bort, anledningen är att det inte är tillåtet på sajten med snack om onda andar osv. Läs gärna våra Skrivregler! (klicka på länken)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fuengirolaa
8/19/16, 8:04 AM
#5

#3. Nej, jag har inte den bilden på min dator, och har inte sett någon av Saw-filmerna  på säkert 5 år..  Jag upplever de som obehagliga. Min barndomsvän är lekfull, men kan samtidigt vara väldigt allvarlig. Jag har aldrig uppfattat honom som elak eller någon som kan tänka sig skrämma någon.

fuengirolaa
8/19/16, 8:07 AM
#6

#4 Okej, jag förstår. Jag själv är 25 år, men på insidan känner jag mig mer som 17.

Annons:
Upp till toppen
Annons: