Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1549 ggr
Åsa86
2016-08-15 00:11

Hur vågar jag gå vidare?

Hej alla här inne.( Detta är mitt första inlägg…) Jag har i hela livet känt mig andlig. Känt av närvaro, kunnat känna att saker ska ske etc. Min mamma visste det och vi pratade mkt om det. För 5 år sedan förlorade jag min mamma. jag har känt att hon hälsat på mig ofta. Speciellt då min första son var bebis. Men jag lade medvetet på locket. Det var för tungt med all sorg. Jag vågade liksom inte ha kontakt jag kände mig för svag. Nu har min son, som alltså är 5 börjat prata om ich med mormor. Idag kom han in till mig på morgonen och berättade att de lekt med lego. Jag känner hennes närvaro men jag har också som en inre spärr att jag inte vågar släppa in henne eller hur jag ska förklara det. Är det någon av er här som jag ge mig några råd. Jag vill släppa min spärr. Jag vill se/känna mer av min mamma. M

Annons:
kim1980
2016-08-15 01:17
#1

Tanke på det du skriver . I din sits skulle jag försöka hitta seriös kurs . Men även hitta likasinnade gör mycket. Finns mycket man kan gardera sig tycker jag . Så du blir trygg liksom. Jag född med deta . Har aldrig vart obekväm i det andliga .. Men sorg å så hade jag förra året på nytt sett.. Då skaffa jag mig andlig saltsten lampa. . För få balans. Men annars så är jag jätte intresserad av allt i det andliga. . Dem finns med en när livet är svårt . Finns olika sett gäller blockeringar . Allt är så induvällt. Själv är jag öppen person ser allt som öppet hav.. I den osynliga värden för visa.. Är tvärtom skeptiker i att blir normalt klimat . Dvs torr öken värmen skrämmer mig massor ! Sen är jag skeptisk till förhållande svår bit hita rätt Likasinnad är a o för min del.. En av många extrem viktig bit är det för min del. . Blir mer hel av med ha en lista utan för text värden.. Blandat har jag på av stånd till.. Dvs om personen i frågan inte vill sätta sig in i det hela så är jag fel person.. Som ung var inte lika smart tänk . Bästa som finns bolla med likasinnade tycker jag oavsett vart resan tar vägen..

[Hukanson]
2016-08-15 01:22
#2

Jag tror enda lösningen är att du får råd av något medium erfaren i att samtala med andar och förklara relationer mellan världarna….jag menar hemma hos dig på plats. Men om du beskriver din spärr och känslor mot samvaro med mor som "spöke" kan vi diskutera mer.

Upp till toppen
Annons: