Annons:
Etikettövrigt
Läst 861 ggr
Carolinefvs
2016-08-10 23:05

Djurkommunikation

Jag har nyligen fått upp ögonen för det här med djurkommunikation, något som jag egentligen alltid har intresserat mig av (men som jag har börjat forska lite extra i på senare tid). Jag har även nyligen börjat meditera, och försökt testa enkla saker med min hund så som att kalla på henne när hon är i ett annat rum eller helt enkelt säga hennes namn för att se om hon reagerar. Vid tre tillfälleb har hon faktiskt (efter en liten stund) kommit efter att jag har kallat på henne men jag är osäker på om det har med slumpen att göra eller inte. För det mesta verkar hon helt obrydd när jag försöker ta kontakt. Jag misstänker att mina tankar ometvetet "blockerar" på något sett då jag även har svårt att ha klara och tydliga bilder när jag visualiserar. Finns det några tips hur jag kan åtgärda detta? När jag mediterar har jag sällan störande tankar utan jag har relativt lätt att slappna av men just med djurkommunikationen är det värre… Tror jag vill att det ska fungera lite väl mycket ;) Ps visste ej vilken grupp jag skulle placera detta i ds

Annons:
kim1980
2016-08-10 23:40
#1

Hej vad kul att finns fler som vill lära sig det här. . Om du promenerar tänker för dig själv vart du vill gå se om hunden hänger med.. Det funkar för mig. . Jag ler varje gång ♥ . Är riktigt kul när klickar . Även sitt ligg Jan jag i tystnad. . Anlita faktiskt hund stöd för lätt stirra blind i mönster å så.. skulle även försöka få hunden välja mig en hare typ.. Det gick inte lika lätt . Men beror väll på hur seg man är läsa av Tecken. . Min första hund . Fast den andra hunden är mer ly hörd på alla sett vaken kille.. Då sa hon det du säger ju inget . Inte ens Tecken. . Så genom det så har jag kört på för är kul, tycker jag..

Upp till toppen
Annons: