Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1213 ggr
ZannaZanna
2016-08-06 11:37

kurs i klarvojant medium?

Jag är ny här men har för första gången varit hos ett medium som säger att jag har stark intuition vilket stämmer. Nu vill jag utveckla den och undrar om någon här gått någon kurs? Vad för kurs?  Jag hittade en Lisa Odenhjälm på nätet och hon har kurser. Någon som känner igen henne?

Annons:
Choklad
2016-08-08 11:11
#1

Jag har inte gått några kurser, det har skett ändå, livet gör så att man utvecklas av sig själv.

Men jag skulle också vilja gå några kurser, men då med medium som inte tar hutlöst betalt, och det finns inte så gott om bra medium heller, tycker jag, många verkar bara tjäna en massa pengar. Klart man ska ta betalt, men inom rimliga gränser, så det kan vara bra att vara uppmärksam på det.

Lycka till 🙂

U R us

[NeferNefer]
2016-08-08 11:52
#2

För mig var det samma som för Choklad. Jag har varit medial sen jag föddes. Men jag har ändå gått kurser för medier och shamaner och healers, och varje kurs har gett mig ökade kunskaper och insikter. Båda medier jag har gått kurs för har varit mycket skickliga och priserna har varit fullt rimliga, och jag önskar att jag kunde rekommendera dem men tyvärr går inte det. Det första mediet har slutat ge lektioner. Det andra mediet ger fortfarande lektioner men större delen av tiden går tyvärr åt till hens långdragna berättelser om hur fantastisk alla tycker att hen är och alla otroliga saker hen har åstadkommit. Den delen av min kurstid önskar jag att jag hade sluppit, för det var helt bortkastad tid. Annars var det bra 🙂

Mitt råd till dig är att boka tid för medial konsultation hos olika medier som också ger kurser.  Efter konsultationen kan du själv gå på magkänslan och boka in dig på kurs hos det medium som känns bäst.

ZannaZanna
2016-08-08 17:25
#3

Tack för svaren! Jag känner samma att betala för mycket känns inte bra Men jag förstår att jobbar man heltid måste man ju få nån inkomst för att kunna leva. Jag var hos ett medium som jag tyckte kändes seriös och hon har kurser då och då men inte just nu. Jag funderar nu på Anna-Lena Wikström istället men förstår stt inte alla gillar henne på denna sidan. Hon tar inte 6000 kr iallafall och har hållt på länge med detta. Spännande att ni lärt er mycket själva. Jag har alltid haft stark intuition och magkänsla ser på folk när dom ljuger och det är inte populärt att påpeka har jag lärt mig men jag är samtidigt extremt logisk så kan ibland tänka bort magkänslan när jag inte alls borde göra så.

Denna kommentar har tagits bort.
Choklad
2016-08-08 19:01
#5

Ja men visst kan det vara lite kul när folk ljuger och de tror att man inget märker? 😃

Jag brukar hålla tyst, mest för att det kan bli pinsamt annars, vill de ljuga så får de själva stå för det, men så länge det inte skadar någon så håller jag tyst.

U R us

Upp till toppen
Annons: