Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 406 ggr
[Hukanson]
2016-08-04 18:06

Offerfond

Jag blir riktigt beklämd när jag läser om hur plågad man kan vara av en ande som inte bara har ett platsberoende utan också har kunskap om hur den ska få energi och förnöjelse av den levande kvinna som bor och sover på platsen. Denna kvinna har plågats i månader. Även efter ett flertal besök av ett medium så kvarstår problemet och är värre än någonsin därför att anden tappat respekten för den plågade kvinnan och nålsticker andligen hennes kropp som en nåldyna! När man får kontakt med kvinnan telepatiskt framstår hon bara som en okontaktbar vitgeleklump med hundratals hål! Det är dags för litet Kärlek iFokus. Kan man inte öppna ett konto för insättning av pengar som kan användas för att ge kvalificerad hjälp i fall som det här? Det kan ju komma fler som har det lika svårt. Att hjälpa andra är ju en god andlig praktik. Exakt hur vet jag inte. Det finns säkert många bra förslag och personer som kan administrera och hålla ihop allt. Jag känner bara att det är plågeri att inte hjälpa och göra något och tillsammans kan vi göra mirakler, eller hur?

Annons:
Upp till toppen
Annons: