Annons:
Etikettupplevelser
Läst 889 ggr
annapannanna
8/2/16, 10:24 AM

Vem flyttar på spegeln"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

jag bor i en stuga med ett loft där det är väldigt lågt i tak. Loftet används mest till förvaring och katten älskar att vara där uppe. Jag har även en fåtölj och ett skrivbord där. På skrivbordet har jag en liten spegel som jag brukar placera mellan lampan och toarullen. Alltså så att man ser sig själv i den när man sitter på stolen. Det brukar ta några dagar så har spegeln vänts sig mot det håll som fåtöljen är placerad. Katten är inte den skyldige då detta hänt när han är utomhus + att han omöjligt kan vända spegeln på detta sätt och precis på samma sätt varje gång.

Jag känner inte av någon närvaro och undrar såklart vem detta kan vara.

Någon som kan hjälpa mig?

Annons:
Choklad
8/2/16, 10:35 AM
#1

Jag får genast till mig en kvinnlig energi, ljus vit klänning med små små bruna blommor på, hon är kraftig, och hon ler. Känns som en moster eller faster, lockigt kort hår men tjockt och burrigt, grått. Väldigt snäll och omtänksam.

Klocka på armen, och en tunn guldkedja, kan vara symboliskt också. (ska du hålla någon tid och kommer du att få något värdefullt? )

Hon visar mig att du ska hissa flaggan i topp, som om du ska fira något, hon gratulerar dig och är glad för din skull.

Hon väntar, hon sitter på en stol i det rummet och väntar, på vad vill hon inte säga.Nu ger hon mig "ok" med tummen upp.

Ja, det var allt . 🙂

U R us

annapannanna
8/2/16, 2:20 PM
#2

Ah, vad spännande 😊 Det låter som om det är min farmor!

annapannanna
8/2/16, 6:19 PM
#3

Intressant att höra om det finns fler som känner in något!

annapannanna
8/4/16, 6:40 PM
#4

Uppdaterar lite :-) Knöt fast spegeln i lampan för att se vad som skull ske… Jag och en vän satt i soffan på nedervåningen och pratar om spegeln då plötsligt tvn slås på. Fjärrkontrollen ligger på bordet… När man sitter i ett av hörnen i soffan får man väldigt ont i huvudet på ena sidan och det känns som ett tryck uppifrån. Vi är fler som känt av detta. Någon mer som känner in något om dessa händelser? Mvh Anna

Upp till toppen
Annons: