Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Upplevelser

Konstigt!

2016-08-01 17:27 #0 av: JHelena

Hej! Jag köpte en ny telefon,ville behålla mitt gamla nummer,fick ett sim-kort,sk. kontantkort-sim, tills jag ska få mitt riktiga sim!
Satte igång tel,visste att nr var annat så länge tills det riktiga kommer!
Kollade tel kontakter osv. ..inga..kollade senast ringda nr,visste att det kunde inte vara några, men...såg att min man hade ringt detta nya nr,samt att jag hade ringt honom tillbaka samma dag:19/9-2015! Är det inte konstigt?

Anmäl
2016-08-01 17:57 #1 av: fossingen

Jag antar att du har ett minneskort till den.

Anmäl
2016-08-01 23:12 #2 av: JHelena

Nej,jag hade inte det,han bara sätta dit sim-kortet!

Anmäl
2016-08-03 01:40 #3 av: VoxBauers

Teknikens under!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.