Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Drömtolkning, någon?

2016-07-31 07:51 #0 av: Annisangel

Jag kommer ihåg mina drömmar otroligt väl denna tid... Denna förbryllar mig, en orm krälar ut ur min mun. Väldigt vacker och utan rädsla men en viss svårighet kände jag.

Anmäl
2016-08-01 22:14 #1 av: vargman

Tror ormen ur munnen vill varna dig för elaka människor runt dig. Kanske talar de illa om dig bakom ryggen så var på din vakt. Tror att det som de snackar om kan skada dig på ett eller annat sätt nämligen.

Anmäl
2016-08-02 09:52 #2 av: Choklad

Vad är det du vill säga egentligen?  Verkar som att du slingrar dig och inte säger /tänker det du egentligen vill?

Drömmen säger att du ska stå upp för dina känslor och tankar, och dela med dig av din mångsidighet och ormen står också för läkande kraft, det kan läka dig att säga det du ärligen känner.

U R us

Anmäl
2016-08-03 06:41 #3 av: Annisangel

Tack fina ni!
#1 Det stämmer, jag jobbar som tusan med att vara säker i mig själv och bemöta uttalanden med både lugn och en stor nypa salt.

#2: Jag jobbar även med detta att inte vara rädd och säga mitt hjärtas mening. Bit för bit närmar jag mig mig själv och stå upp för den jag är.

Kram <3

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.