Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1118 ggr
Lo75
2016-07-26 13:06

Osalig ande?

Min kille tog över sina föräldrars hus när pappan gick bort för drygt två år sedan. jag har alltid varit känslig för energier och kände på en gång att jag inte var välkommen i huset. Senaste månaden har oförklarliga saker börjat hända här. Både tvättmaskin och kyl gick sönder inom loppet av en tvåveckorsperiod. Jag känner av att någon tittar på oss i sovrummet. Och för drygt en vecka sedan när min kille var ensam här, hörde han någon kliva upp ur sängen i ett angränsande rum och sedan tre tunga tydliga steg varav det sista stannade utanför rummet där han låg. Han hörde tyngden i golvet när den stannade men han kunde inte se någon. Mycket obehagligt. I förrgår när vi satt i tvrummet hörde vi plötsligt ett xxx oväsen från garaget. En kompressor hade gått igång. Denna grej kan inte startas om man inte utför flera moment… Och tillsist när vi låg i vårt sovrum inatt och såg på film, byter någon kanal om och om igen, och filmen stängs av flera gånger. Vad eller vem är det vi har att göra med?

Jag redigerade bort en svordom/Amandla

Annons:
Farwuq
2016-07-26 13:11
#1

"Spökade" det även när pappan levde och bodde i huset?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lo75
2016-07-26 13:14
#2

Inte vad min kille kan minnas. Däremot kände sig mamman otrygg och rädd när hon blev ensam här.

Lo75
2016-07-26 13:16
#3

Jag har tänkt att det borde vara pappan eftersom hans bortgång inte var så trevlig. Men då energin som finns här känns kall och det som händer är skrämmande har min kille svårt att känna någon koppling till pappan.

Denna kommentar har tagits bort.
Farwuq
2016-07-26 13:22
#5

Om det är killens pappa, så borde han nog ta ett "snack" med anden.

De kände varandra i livet och därför tycker man att de borde kunna komma överens på något sätt.

🤔

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lo75
2016-07-26 13:25
#6

Ja, det låter rimligt. Men det är sjukt obehagligt att inte veta vad som ska hända härnäst

Annons:
Huygens
2016-07-26 13:25
#7

Jag skulle undersöka huset så att inget är fel, kabeldragning mm. Det kan ju vara en hjälpande varning.

Lo75
2016-07-26 13:32
#8

Vi hade en elektriker här när vi köpte ny kyl och tvättmaskin, inget fel då.

[Hukanson]
2016-07-26 16:46
#9

Det är ju festligt att veta om att man är sammanboende med ett tvättäkta spöke och om det inte egentligen är något problem med det så skulle det kanske kunna accepteras? Man skulle kunna göra det till något positivt och något som inspirerar till andlig medvetenhet och växt. Kanske det är nödvändigt att med hjälp av ett medium prata med spöket och ta reda på vem det är och vilken typ av personlighet han har. Men efter det skulle man kunna dela hushåll kanske?

Denna kommentar har tagits bort.
drömmare
2016-08-18 19:56
#11

Bra sagt , det klokaste jag hört.

Upp till toppen
Annons: