Annons:
Etikettandlighet
Läst 937 ggr
nichole86
2016-07-08 22:24

Vill gå mediumkurs

Hej Jag undrar om någon kan rekomendera mig någon bra mediumkurs där man får lära sig . Jag anmälde mig till en kurs men det visade sig bara vara skojare som lurade mig på pengar:( så om någon vet någon bra i Stockholm eller i närheten ?

Annons:
Sagaliten
2016-07-10 20:42
#1

Drömtida har en mediumutbildning på distans på 8 månader. Vet inte om man kan börja i efterhand såhär, men du kan ju kika på hemsidan. http://dromtida.com

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

kim1980
2016-07-10 22:09
#2

Stockholm är paradis på alla sett finns många så pass man kan intervjua en medium hög. . Då jag går på min inre känsla. . Dels inte bli lurad och att är lotteri hitta rätt sort.. Samt andlig butik.. Jag vill titta känna klämma på saker först och bli andlig dragning till saker ting.. Stockholm finns det mesta utan för data värden. Men blir myrra i folk hav ! Jag inte van vid stora städer. . Distans skulle jag vara reserverade för . Är ut träffa likasinnade som är kul med.. Men beror på vilket sätt när gäller distans. Men jag lär mig nog mer på verkliga vägen.. El skapar mer genskap till lit. . Var det på distans du blev lurad? Förskräckligt är det oavsett. Just därför jag är reserverad risken finns i många ämnen.. Nät handlingen är läskigt . Tänker mer mig för svårt hantera den besvikelsen. . Beklagar dem som blir ut satta för lureri. .

Upp till toppen
Annons: