Annons:
Etikettertävlingarlekar
Läst 1258 ggr
[NeferNefer]
7/8/16, 12:00 PM

ÖN:s sommartävling 2016

ÖVERNATURLIGTS SOMMARTÄVLING 2016

Första pris: Boken "Sejd 4.0" av Jörgen I. Eriksson, alternativt tarotläggning utförd av Mystiska Spådamen.

Andra pris: Pocketboken "Anam Cara" av John O'Donohue, alternativt trekortsläggning utförd av Mystiska Spådamen.

Tredje till femte pris: Änglakortdragning.

TÄVLINGSUPPGIFT: Lägg upp den vackraste och/eller mest magiska sommarbilden! Det måste vara en bild som den tävlande har fotograferat/ ritat/ målat eller på annat sätt skapat själv.  Svaren lämnas i en speciell svarstråd som öppnas måndag den 11 juli och stängs på kvällen söndagen den 31 juli. Därefter väljs vinnarbilderna ut genom röstning här på ÖN.

TÄVLINGSREGLER: Högst tre bidrag per tävlande. Vilka som vinner avgörs genom röstning. Vid oklara fall har värden och medarbetarna, som är domare, rätt att diskvalificera tävlande. Om två bidrag får samma poäng i omröstningen har domarna utslagsröst. Dombeslutet kan inte överklagas. Observera att en och samma tävlande kan vinna pris med tre stycken bidrag, således tre pris till samma person! Inga svar ska lämnas i den här tråden, men har ni frågor om tävlingen kan ni ställa dem här. Bokvinnarna har eget ansvar att PM:a sin adress till Fjäril, Amandla eller NeferNefer. Den bokvinnare som hellre vill bli spådd skickar sin fråga i PM till någon av Fjäril, Amandla och NeferNefer, som skickar vidare frågan till Mystiska Spådamen. 

Observera: bidragen ska läggas in i Svarstråden, som öppnas 11 juli och stängs 31 juli. Om svarstråden blir full kommer en till svarstråd att öppnas, under förutsättning att första tråden är fylld inom tävlingstiden. Frågor ställs i den här tråden, tävlingstråden. Alla inlägg i svarstråden som inte är svar kommer att tas bort, och alla inlägg i tävlingstråden som inte är frågor och funderingar kring själva tävlingen kommer också att tas bort.

Annons:
[NeferNefer]
7/11/16, 7:23 AM
#1

Nu är Svarstråden uppe, så välkomna med era bidrag 👍Och lycka till!! 🌺

Jane-Lyzell
7/11/16, 6:58 PM
#2

Kul tävling🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
7/11/16, 7:03 PM
#3

Tack 🌺🙂Välkommen att tävla, du är ju mycket konstnärlig själv 👍

Jane-Lyzell
7/11/16, 7:16 PM
#4

lagt in några bilder :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
7/11/16, 7:18 PM
#5

Toppen! Då önskar jag dig lycka till i tävlingen 🌺🎈👍

Jane-Lyzell
7/11/16, 7:20 PM
#6

Tack :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
8/5/16, 8:29 PM
#16

Ett stort tack till deltagarna i Sommartävlingen. Alla bidragen var väldigt vackra och magiska ❤️Resultatet av omröstningen och ett snabbt juryarbete ger följande vinnare:

Första pris: Boken "Sejd 4.0" av Jörgen I. Eriksson, alternativt tarotläggning utförd av Mystiska Spådamen, går till Majlar!! Stort grattis, Majlar 🌺🏆🥳

Andra pris: Pocketboken "Anam Cara" av John O'Donohue, alternativt trekortsläggning utförd av Mystiska Spådamen, går till Totum! Stort grattis även till dig, Totum! BlommaPokalPartajar

Tredje till femte pris: Änglakortdragning, går till Vargman, Valentine och Jane-Lyzell! Stort grattis till er med BlommaPokalPartajar

Valentine
8/5/16, 10:02 PM
#17

Åh vad kul!! Tack! :) Och Grattis Majlar, Totum, Vargman och Jane! 😄🌸🎉

Totum
8/5/16, 10:09 PM
#18

Tack till Er som röstat på min bild så jag fick andra pris. 😘 Grattis till Majlar och första plats! 🌹 Grattis till delad tredje - femte plats Vargman, Valentine och Jane Lyzell 🌺🌺🌺

Magi-cat
8/6/16, 7:46 AM
#19

Grattis Majlar 🏆🎈🌺 och grattis alla andra! 🌺☀️🎂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
8/6/16, 9:40 AM
#20

Nu får vinnarna PM:a adress (för bokskickning) respektive fråga (för spådom) till mig 👍

Annons:
Amandla
8/6/16, 3:19 PM
#21

Grattis Majlar! 🏆


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
vargman
8/6/16, 8:05 PM
#22

Tackar så mycket och grattis till er andra. Mycket fina tävlingsbidrag:)

Jane-Lyzell
8/7/16, 11:39 PM
#23

Grattis :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

majlar
8/8/16, 8:11 PM
#24

Oj, tack så mycket. Vad roligt. Jag har varit bortrest och inte varit inne här och tittat. Ber om ursäkt. Kram och tack igen.

[NeferNefer]
8/8/16, 8:46 PM
#25

Stort grattis till dig, majlar! 🏆🌺👍

majlar
8/9/16, 8:15 AM
#26

Tack ska du ha NeferNefer.

Upp till toppen
Annons: