Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tävlingar och lekar på sajten och iFokus

ÖN:s sommartävling 2016

2016-07-08 12:00 #0 av: [NeferNefer]

ÖVERNATURLIGTS SOMMARTÄVLING 2016

Första pris: Boken "Sejd 4.0" av Jörgen I. Eriksson, alternativt tarotläggning utförd av Mystiska Spådamen.

Andra pris: Pocketboken "Anam Cara" av John O'Donohue, alternativt trekortsläggning utförd av Mystiska Spådamen.

Tredje till femte pris: Änglakortdragning.

TÄVLINGSUPPGIFT: Lägg upp den vackraste och/eller mest magiska sommarbilden! Det måste vara en bild som den tävlande har fotograferat/ ritat/ målat eller på annat sätt skapat själv.  Svaren lämnas i en speciell svarstråd som öppnas måndag den 11 juli och stängs på kvällen söndagen den 31 juli. Därefter väljs vinnarbilderna ut genom röstning här på ÖN.

TÄVLINGSREGLER: Högst tre bidrag per tävlande. Vilka som vinner avgörs genom röstning. Vid oklara fall har värden och medarbetarna, som är domare, rätt att diskvalificera tävlande. Om två bidrag får samma poäng i omröstningen har domarna utslagsröst. Dombeslutet kan inte överklagas. Observera att en och samma tävlande kan vinna pris med tre stycken bidrag, således tre pris till samma person! Inga svar ska lämnas i den här tråden, men har ni frågor om tävlingen kan ni ställa dem här. Bokvinnarna har eget ansvar att PM:a sin adress till Fjäril, Amandla eller NeferNefer. Den bokvinnare som hellre vill bli spådd skickar sin fråga i PM till någon av Fjäril, Amandla och NeferNefer, som skickar vidare frågan till Mystiska Spådamen. 

Observera: bidragen ska läggas in i Svarstråden, som öppnas 11 juli och stängs 31 juli. Om svarstråden blir full kommer en till svarstråd att öppnas, under förutsättning att första tråden är fylld inom tävlingstiden. Frågor ställs i den här tråden, tävlingstråden. Alla inlägg i svarstråden som inte är svar kommer att tas bort, och alla inlägg i tävlingstråden som inte är frågor och funderingar kring själva tävlingen kommer också att tas bort.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-07-11 07:23 #1 av: [NeferNefer]

Nu är Svarstråden uppe, så välkomna med era bidrag Tummen uppOch lycka till!! Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-07-11 18:58 #2 av: Jane-Lyzell

Kul tävlingGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2016-07-11 19:03 #3 av: [NeferNefer]

Tack BlommaGladVälkommen att tävla, du är ju mycket konstnärlig själv Tummen upp

Anmäl
2016-07-11 19:16 #4 av: Jane-Lyzell

lagt in några bilder :-)

Anmäl
2016-07-11 19:18 #5 av: [NeferNefer]

Toppen! Då önskar jag dig lycka till i tävlingen BlommaBallongTummen upp

Anmäl
2016-07-11 19:20 #6 av: Jane-Lyzell

Tack :-)

Anmäl
2016-08-05 20:29 #16 av: [NeferNefer]

Ett stort tack till deltagarna i Sommartävlingen. Alla bidragen var väldigt vackra och magiska HjärtaResultatet av omröstningen och ett snabbt juryarbete ger följande vinnare:

Första pris: Boken "Sejd 4.0" av Jörgen I. Eriksson, alternativt tarotläggning utförd av Mystiska Spådamen, går till Majlar!! Stort grattis, Majlar BlommaPokalPartajar

Andra pris: Pocketboken "Anam Cara" av John O'Donohue, alternativt trekortsläggning utförd av Mystiska Spådamen, går till Totum! Stort grattis även till dig, Totum! BlommaPokalPartajar

Tredje till femte pris: Änglakortdragning, går till Vargman, Valentine och Jane-Lyzell! Stort grattis till er med BlommaPokalPartajar

Anmäl
2016-08-05 22:02 #17 av: Valentine

Åh vad kul!! Tack! :) Och Grattis Majlar, Totum, Vargman och Jane!
😄🌸🎉

Anmäl
2016-08-05 22:09 #18 av: Totum

Tack till Er som röstat på min bild så jag fick andra pris. 😘
Grattis till Majlar och första plats! 🌹
Grattis till delad tredje - femte plats Vargman, Valentine och Jane Lyzell 🌺🌺🌺

Anmäl
2016-08-06 07:46 #19 av: Magi-cat

Grattis Majlar PokalBallongBlomma och grattis alla andra! BlommaSolTårta

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2016-08-06 09:40 #20 av: [NeferNefer]

Nu får vinnarna PM:a adress (för bokskickning) respektive fråga (för spådom) till mig Tummen upp

Anmäl
2016-08-06 15:19 #21 av: Amandla

Grattis Majlar! Pokal

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2016-08-06 20:05 #22 av: vargman

Tackar så mycket och grattis till er andra. Mycket fina tävlingsbidrag:)

Anmäl
2016-08-07 23:39 #23 av: Jane-Lyzell

Grattis :-)

Anmäl
2016-08-08 20:11 #24 av: majlar

Oj, tack så mycket. Vad roligt. Jag har varit bortrest och inte varit inne här och tittat. Ber om ursäkt. Kram och tack igen.

Anmäl
2016-08-08 20:46 #25 av: [NeferNefer]

Stort grattis till dig, majlar! PokalBlommaTummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.