Annons:
Etikettsorg
Läst 1443 ggr
Zezae
6/21/16, 6:27 PM

Kan min hund besöka mig som död?

Hej, min älskade hund fick somna in idag och jag vill så gärna att han ska hälsa på, är det möjligt?

Annons:
[NeferNefer]
6/21/16, 7:26 PM
#1

Jag har fått besök av mina pälsklädda familjemedlemmar efter att de fick somna in, och många av mina vänner har samma erfarenheter 🌺 Beklagar förlusten.

Carmarino
6/22/16, 6:18 PM
#2

Så tråkigt. Det är alltid jobbigt när en älskad familjemedlem går över. Hjärta

Är övertygad om att du kommer att få påhälsning av din hund. Får själv ofta besök av mina tidigare katter. Ibland känns det som om de inte har flyttat härifrån, även om jag inte ser dem. Däremot känner jag dem väldigt tydligt. Fast ibland har jag faktiskt sett en skugga i ögonvrån, men när jag tittat efter så är det ingen där.

Det har hänt flera gånger att jag känt en katt stryka runt mina ben, och jag har trott att de varit någon av de levande för det känns exakt likadant. När jag då kollar så finns de levande katterna inte ens i rummet, utan ligger och sover gott någon annanstans. Har t.o.m. varit med om att det hänt när jag har haft gäster, så de kan komma precis när som helst.

Tror däremot att man måste vara rätt avslappnad och inte gå och tänka hela tiden "snälla visa mig att du finns", för det verkar som om det gör det svårare för djuren att komma igenom. För mig brukar det ta det ett tag innan de ger sig tillkänna, så ge inte upp om du inte märker något de första månaderna.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: