Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 862 ggr
Amandap
2016-06-19 11:35

Vem har vi besök av?

Det är nu helt uppenbart att jag, min sambo och min son på två månader har besök av någon. För flera månader sedan hörde min sambo någon säga hans namn fast det inte var någon där. När sonen föddes har det blivit mer, lampan i hallen tändes och han pratar och skrattar åt en fast punkt i luften. Som att någon pratar med honom. Vem eller vilka kan det vara som är här? Hur tar man reda på det? Tacksam för svar!

Annons:
konneralt
2016-07-04 14:51
#1

De finns inga enkla svar på detta , barn anses i vissa kretsar vara mer mottagliga för de andra sidan för att dom är naturliga , dom har inte präglats in i samhälle och värderingar ännu .

Så de din son ser kan i princip va vad som helst  , men alla levande kan ju ha en andlig skyddsängel ofta i form av en släkting ex : som gick bort innan barnet föddes och sen har valt att komma tillbaka som en andlig vägledare eller beskyddare .

Sen om de din son ser inte tycks besvära eller skrämma honom, låt då förloppet bero , att ha is i magen kan ofta va en bra ide sen kan de ju finnas andra möjligheter .

Men de får ni i så fall ta ställning till efterhand  lycka till .

Konner.

Upp till toppen
Annons: