Annons:
Etikettandlighet
Läst 840 ggr
Frostsköld
2016-06-09 15:04

Kristallbarn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla vackra själar❤ Jag är ett kristallbarn.. Smärtan att leva på jorden är nedbrytande. Jag känner alla andras smärta och jordens sorg. Jag har kämpat hela mitt liv, att försöka skapa ett skydd omkring mig. Jag drar åt mig allas smärtor och de ger mig panikattacker, illamående, migrän, sömnsvårigheter. Jag har försökt med allt. Jag låg på köksgolvet idag och grät en timme, jag är rädd för mina egna tankar. Jag orkar inte leva så här längre. Jag längtar hem. Att gå utanför dörren känns det som att det regnar och jag har ingen regnjacka på mig. Allt går rakt in. Jag arbetar som hud & spaterapeut. Jag masserade en dam, jag kunde känna hennes smärtor i min kropp. Den kvällen låg jag och spydde hela kvällen och fick migrän. En vecka efter, ringde hon mig, hon hade cancer i magen. Nu är jag sjukskriven. Snälla någon där ute. Jag ber om hjälp. Stora kramar och kärlek till er.

Annons:
Valkyrija
2016-06-09 15:11
#1

Försök öva på att stänga dina chakran och gör en skyddsritual. Visualisera dig att du har ett guldigt skimrande ljus runt dig som skyddar dig från andras energier. Man kan behöva öva på det ganska länge innan man får kläm på det 🌺 HÄR har jag skrivit om hur du öppnar och stänger dina chakran ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Frostsköld
2016-06-09 15:18
#2

Tack fina du❤❤❤ Det ska jag testa direkt. Så tacksam för ditt svar. Tack! Ha en härlig kväll🙏

Valkyrija
2016-06-09 15:32
#3

Massa kramar på dig! Tack detsamma! 😍❤️❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: