Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 750 ggr
[Augustikatt]
6/7/16, 2:36 PM

Drömmar om namn och tel.nr

Jag drömmer väldigt detaljerade drömmar och minns dem alltid när jag vaknar. För ett tag sedan drömde jag om ett namn som för mig, i verkliga livet, är okänt. Jag har aldrig haft kontakt med någon som heter så. Tyvärr minns jag inte längre i vilken situation namnet dök upp, men det var ett för- och ett efternamn. 

I natt drömde jag om ett telefonnummer. Jag satt i en bil när min mobil ringde. Först tänkte jag inte svara, men när jag såg att det inte var något mobilnummer så tänkte jag att det kunde vara någonting viktigt och bestämde mig för att svara i alla fall. I luren var det en kvinna som talade om att alla pengar på mitt konto tyvärr försvunnit, eftersom jag varit inne på en falsk hemsida som lurat mig att byta lösenord. Kvinnan meddelade också att jag inte hade någon chans att få tillbaka mina pengar. 

Det var ett mycket simpelt telefonnummer, med en viss siffra som upprepades gång på gång, och när jag vaknade sökte jag på numret på internet. Det går till ett mindre företag med adress till ett bostadshus. Jag tyckte att det var så märkligt att jag drömde om det här telefonnumret, så av ren nyfikenhet kollade jag lite snabbt vilka som bodde på adressen. Det var ju rätt många, men ett av namnen var exakt samma namn som jag drömde om för en tid sedan. Det är dock inte den personen som äger företaget som telefonnumret går till. 

Jag funderar nu på om dessa drömmar hör ihop och vill säga mig någonting? Eller var det helt enkelt bara en lustig slump?

Annons:
[Wildfire]1
6/8/16, 10:54 PM
#1

Minns du vilka siffror? Isåfall kan jag hjälpa dig. Vilken siffra upprepades?

Med tanke på att numret gick till ett ställe där namnen stämde, så kan det handla om astralresa.

[Augustikatt]
6/10/16, 11:30 PM
#2

Det var siffran 8 som upprepades. Det var många åttor i telefonnumret…

[Wildfire]1
6/11/16, 4:54 PM
#3

#2 Vet inte hur gammal du är, men verkar som du går in i en ny fas i ditt liv. Kan vara både andligen och i vardagslivet. Något nytt händer, du kommer in i en ny fas och växer som person.

[Augustikatt]
6/11/16, 11:41 PM
#4

Det stämmer nog. Jag håller på att jobba med mig själv just nu, bl.a. försöker jag bli snällare mot mig själv. Jag hoppas att jag ska växa som person. :)

Upp till toppen
Annons: