Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1032 ggr
Corgitok
5/20/16, 11:36 PM

Känner en flickas närvaro..

Vet inte om detta är rätt sida att skriva detta på med gör det iallafall.

Har i flera månader känt att det är en tjej i min ålder som är bakom mig och följer med mig med allt jag gör. Det är ingen obehaglig känsla utan det är som ett stöd och bra energi. När jag är i mitt badrum känner jag dock som en stort tryck mot ryggen som vill få ut mig där ifrån och en obehaglig känsla i hela kroppen dock och vid vissa andra tillfällen (vet inte om det har med detta att göra). Vi är 5 personer i mitt kompisgäng men har känt länge att det ska vara en sjätte som jag redan tänk mycket på och fått utseende till. Får till och med olika namn till mig som börjar på I eller E.  Hon är som mig, men en tuffare och självständigare person osv. 

Vet inte varför jag känner detta, och gör det så starkt varje dag. Kan det vara en galen inbillning eller kan det vara något bakom detta? 

(Jag har inga fantasikompisar eller sådant)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
kim1980
5/21/16, 12:05 AM
#1

Du har gåva helt klart ! Jag är med en sån..

Corgitok
5/21/16, 12:07 AM
#2

Hur menar du då? #1 🙂

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

kim1980
5/21/16, 12:19 AM
#3

Jag vart så sen liten.. Är fantastisk gåva.. Känt av min farmor bland annat. . Sen har jag bot i spök hus med massor med andar. . Sen kan jag få info det som berör mig..

Corgitok
5/21/16, 12:25 AM
#4

#3 Jag brukar också känna av vissa saker men tror alltid att jag inbillar mig (vilket jag kanske gör haha).

Ibland tror jag mig känna av folks smärtor (som brukar stämma när jag frågar de), när farfar är med mig, tjejen bland annat. 

Vet du eller någon varför det är såhär och varför jag får just dessa bilder av en tjej jag inte ens känner egentligen? Jag är ganska oerfaren när det gäller det okända eller vad man ska kalla det.

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

kim1980
5/21/16, 12:27 AM
#5

Nej då det gör du inte alls det ! Gäller bara hitta rätt folk så blir det mycket lättare. .

kim1980
5/21/16, 12:35 AM
#6

Jag har många olika sån där känsla som du beskriver det.. Fast i olika energi är enormt stort ämne i sig..

Annons:
kim1980
5/21/16, 12:45 AM
#7

Osynlig ont värk å så det är mer från levande folk.. Jag tycker du ska vara rädd om den gåvan. . Finns kurser . Jag inte kommit dit en.. Men är hit tills själv lärd. . Har liksom aldrig vart rädd för det okända.. Har mycket nytta av den kakan )

kim1980
5/21/16, 7:40 PM
#8

Jag har skeptiker allergi. Dem förstör bara.. Skadar mer en nytta.. Fast dom förstår inte det själva förstås ! Så låt inte fel folk sabba gåvan som du har !

Corgitok
5/21/16, 10:59 PM
#9

Tack. Hur kan man utveckla gåvan?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

kim1980
5/21/16, 11:27 PM
#10

Själv så använder jag den det som berör mig . Du är ju på ge liksom. Flickan kanske vill skydda dig förhindra saker . Sen liten har jag drömt om olika saker sen visa det sig , att det var sant . Men kurs är det bästa . Jag vet bara att det gör mycket vad man har för folk om kring sig… Det gör mycket..

The_pearl
5/22/16, 12:02 AM
#11

Det finns andra med olika gåvor som man kan träna upp så man kan kontrollera dom. Det finns medium som har kurser, meditationscirklar osv. Dom är himla bra att börja med! :) Dom kan vara jättesvåra att hitta har jag märkt. Men allt har en mening. Är det meningen att du ska få hjälp med det här så får du det! :) Om du hittar något har du säkert fått hjälp att hitta det också. :) Om du inte mediterar redan nu så kan det vara en bra början. Efter hand kan du få mer och mer till dig under en Meditation. Och om du får kontakt från andevärlden så kan du få upp det som tankar, syner, dofter, bilder, känslor, kanske tom som låtar. Det är jätteindividuellt! 😊 så får du känslan av att du fått kontakt så har du säkert det. Lita på magkänslan! :)

Corgitok
5/22/16, 10:30 AM
#12

#11 Tack så mycket för dina ord! Hur vet jag att jag inte inbillar mig och bara tänker dessa saker för att jag är ganska barnslig i huvudet? Vill väldigt gärna att det stämmer, att jag har denna gåvan/utvecklat den lite. 

Jag ska börja meditera, men kurser får jag leta efter när jag blivit äldre då jag fortfarande är i tonåren. :)

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

kim1980
5/22/16, 2:01 PM
#13

Alltså man lär sig tolka energi. . Jag anser att ingen som inbilar sig om det övernaturliga. Man kan tolka fel blanda i hopp. Men det händer alla. .

Annons:
Upp till toppen
Annons: