Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 718 ggr
Dromma
2016-05-14 17:11

Drömmar

Inatt drömde jag en väldigt konstig dröm och jag hade typ en dröm i en dröm. Det började men att jag drömde om att jag skulle sova. När jag nr2 hade somnat drömde den om att den var i stan och att marken börjades fyllas med vatten, väldigt mycket vatten nästan som att den skulle drunkna i vatten. Jag nr 2 vaknade då och försökte tänka bort drömmen men när jag 2 somnade igen kom samma dröm tillbaka och nu kändes det som att någon från i mina armar och i mina ben och staden var fortfarande översvämmad med vatten. Jag 2 vaknade då igen men det kändes fortfarande som om någon drog i mina armar. Jag lät personen dra i dom så att jag tillslut hade suttit mig upp. Personen började nu dra i mina ben och släpade mig till min sovrumsdörr. Medans jag2 blev dragen försökte jag 2 att skrika men det gick inte att få ut ett ljud så istället slog jag mina armar i marken. När jag låg vid dörren kände jag händer på min kropp och på mina lår och det var nu riktigs jag vaknade på riktigt. Vad kan denna dröm betyda? Jag har försökt fundera på vad det kan betyda men jag har inte riktigt hittat någon förklaring.

Annons:
Upp till toppen
Annons: