Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 3643 ggr
konneralt
2016-04-30 23:28

Tips på bra affärer i malmö området ?

På internet hittar man en hel del online verksamheter som säljer  redskap för andligt arbete vilket är vällovligt .

Men personligen så vill ja gärna se , ta på och känna föremålen innan jag gör mina val å de går ju inte på en dataskärm .

Så finns de nån trevlig affär i Malmö eller Lund området  som säljer kristaller och allt annat som kan tänkas behövas , så man slipper jaga runt på en hemsida och även om man hittar vad man söker så kanske inte känslan är rätt sen när godset dyker upp i postlådan .

Annons:
Aleya
2016-04-30 23:43
#1

Viking kristall i lund är att rekommendera. Hittade lätt dit första gången jag var i lund. Och det var ett stort sortiment.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

konneralt
2016-05-01 18:33
#2

Tack då ska ja ge mig dit och kolla in vad dom har på lager .

Sagaliten
2016-05-03 01:17
#3

Sök och finn är klockren. Eller var i alla fall sist jag var där för tio år sen kanske 😄 Men den va kanon då, ligger på gågatan en bit ner från triangeln. här kan du kika lite och få lite av ett hum av vad det finns. Men finns större utbud i affären http://www.sok-finn.se

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

konneralt
2016-05-25 00:46
#4

Tjo  sök och finn Äger :)   tveklöst en affär i min smak även om deras mineral sortiment var lite begränsat , men där får jag skylla på min egen kunskap om mineral och ädelstenar .

Är man en gång utbildad i geologi så blir man kanske lite kräsen :)   väl mött  konneralt

Sommarek
2016-05-30 12:33
#5

Det finns även Mandala på Södra Förstadsgatan.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

hlindell
2019-03-26 13:12
#6

@Sagaliten - Jag tycker också att Sök och Finn på södra Förstadsgatan i Malmö är en jättebra affär. Framför allt om man söker produkter för att finna sin inre harmoni. Vill passa på att tipsa om att de har bytt webbadress. Butiken finns nu på https://www.sokofinn.se/

Annons:
Månkatten
2020-07-25 21:21
#7

Det är kanske inte i Malmöområdet, men det finns ju inte så många o välja på i Malmö/Lund men 6e sinnet i Helsingborg är toppen.

andres
2020-07-26 07:10
#8

Mandala finns inte längre i Malmö Bara i Trelleborg

Upp till toppen
Annons: