Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1499 ggr
cantercos
4/29/16, 11:32 AM

Att få kontakt med sin guide

Hej! Jo, det är så att jag och några andra försökte få kontakt med sin inre guide och vi följde råd vi hade tagit fram på en sidan (om hur man skulle göra). -Korfattat- Då stod det först att man skulle föreställa sig att man flyger upp i vitt ljus med ljusvarelser omkring sig för att sedan komma fram till en dörr som förbinder våra båda världar, där sin guide skulle stiga fram. Alla fick på något sätt se/prata med sin guide. Men nt jag. Istället för att flyga upp i ett vitt ljus så var det som att någon drog ner mig i ett svart och mörkt tomrum medans jag verkligen försöker för att flyga upp i det varma vita ljuset. Vad kan detta betyda?

Annons:
konneralt
4/30/16, 5:05 AM
#1

Hej jag utgår i från att ni var flera då guide övningen gjordes ,min första fråga blir hur erfaren och på läst är du och dina vänner som gjorde övningen ?

fråga två : hur noga förberedde ni er innan och hade alla gjort eventuella avslappnings övningar innan  ?

Att en deltagare får mörker medan resten får ljus , låter som en blockering  eller en miss i utförandet  men det är bara att prova igen är du redo för en guide så är du men de kan även vara att du behöver träna på något annat först .

Jag ser fram i mot ditt nästa inlägg  vänligen Konner.

Upp till toppen
Annons: