Annons:
Etikettandlighet
Läst 1526 ggr
CeresFox
4/29/16, 7:48 AM

Hjälp med frågor till Mamma..(avliden)

Det känns fånigt att själv se sin text "hjälp med frågor till avliden"
men jag ska förklara varför.

Min Mamma gick hastigt bort i Februari.. och jag har haft jobbiga tankar efter sen dess. Så nu idag, ska jag besöka en jag känner (som är medium) och hon ska försöka ta kontakt med Mamma. Jag ville skriva ner frågor som jag har till Mamma…men jag kommer bara på en, jag får hjärnsläpp och börjar gråta, för jag saknar henne så mycket att jag får panik.

Jag och min Pappa ska båda dit… jag försöker att inte ha några förväntningar men samtidigt är det ju Min Mamma….klart man önskar och vill att hon ska träda fram..! Jag ska dit nu vid nio på morgonen. Om en timma

 Om det är någon här som också förlorat en förälder, och skulle på en seans för att kontakta dem… vad skulle era frågor vara?

Jag har bara skrivit
"Har du det bra?
Har du träffar dina föräldrar?" 

men det fattas något.. :(

Annons:
[NeferNefer]
4/29/16, 8:13 AM
#1

"Är det något du vill att jag ska veta?" skulle jag ha frågat, men jag får redan svar på den frågan - "Jag älskar dig så mycket". Så om du ställer den frågan vill jag gärna veta om det är det svaret du får 🙂

Hoppas din vän får kontakt och det blir en fin stund med din mamma 🌺

CeresFox
4/29/16, 8:23 AM
#2

Tack så mycket! ❤️
Den frågan ska jag definitivt ta med också ^^

Hoppas jag med 🌺

[NeferNefer]
4/29/16, 8:26 AM
#3

En sak till. Nu är sorgen akut. Den kommer alltid att vara med dig, men inte lika svår. Lite längre fram tycker jag att du ska gå till ett medium igen. Efter den här gången kommer du att komma på alla frågor du borde ha ställt. Skriv ner dem och spara till nästa tillfälle. 🤗

Sommarek
4/29/16, 8:28 AM
#4

I tillägg till #1 kan man också fråga om hon har några eventuella hälsningar till andra. Om du vill veta sådant kan du också fråga om hon "hälsar på" dig.

Lycka till!

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[NeferNefer]
4/29/16, 8:30 AM
#5

#4: det var kloka råd 👍

CeresFox, om du vill och orkar kan du ju skriva här sen hur det gick. Jag vill gärna veta 🙂

[josten]
4/30/16, 10:55 PM
#6

#0 hur gick det ???

Annons:
CeresFox
10/10/16, 5:04 PM
#7

Förlåt för sen uppdatering, det har varit/är väldigt tufft utan Mamma vid min sida numera…. jag är enda barnet, jag har bara min Pappa kvar och min sambo.

Mamma var min bästa vän så mår ganska dåligt, även efter 8 månader.

Seansen gick bra, jag förväntade mig faktiskt att bli besviken
men det blev tvärtom. Det var inte Mamma som 'kom fram' först, men senare gjorde hon det tack vare en anhörig från andra sidan på min pappas sida och hennes nycklar hon hade ända till efter hon lämnade jordlivet.. jag har med mig dem konstant..

Jag saknar henne så mycket ..det gör jätte ont
och jag har inte känt av henne något eller varit med om att hon försökt kontakta mig

För er som är intresserade så spelade min pappa in hela seansen på mobilen
jag skäms inte för att lägga ut det, för det är så starkt för mig att få veta att det var min Mamma som mediumet fick tag i, i slutet…

Här är länken för att lyssna på seansen (Det är jag, Pappa och mediumet som pratar):
Om ni inte orkar lyssna på hela, men bara där Mamma kommer fram så spola till 19.17..

https://clyp.it/4fb31jyz

[NeferNefer]
10/10/16, 5:05 PM
#8

❤️Tack🌺

Upp till toppen
Annons: